Scheermesjes

Ik heb een vraagje, hoe lang doen jullie gemiddeld met een wegwerpscheermesje? Ik pak heel vaak nieuwe maar ik twijfel of ik niet te snel een nieuwe pak. Ik ben altijd bang dat ze bot worden en waardoor mijn huid dus geïrriteerd raakt.

Uhm nouja ik gebruik ze een keer voor mijn bikinilijn en een paar keer voor mijn oksels, misschien dat drie of vier keer? Dan gooi ik ze weg.

Ik gebruikte ze totdat ze niet meer goed werkte, 2 weken?

1-2 keer. Maar dat is dan ook alleen voor oksels en bikinilijn, de rest epileer ik.

Hangt er trouwens ook vanaf hoeveel mesjes het heeft. Eentje met 1 mesje is sneller ‘bot’ dan een met 4 mesjes.

Zoiets ja.

Totdat je er idd vaker dan 1 keer overheen moet gaan om het glad te krijgen, of eerder als die strip daar bovenop los laat na 2 of 3 keer. Dat heb ik wel eens bij de hele goedkope.

Inderdaad. Ik gebruik die wel eens van Wilkinson (waren ooit eens bij de op=op in de aanbieding) en daar kon je vrij lang mee doen vond ik! Die werden niet snel bot. En deze hebben ook 4 mesjes geloof ik. + ik kreeg er geen snijwondjes van.

Een maand ofzo

Ehm 2 keer? Soms 3. Maar ik pak al heel snel weer een nieuwe haha.

Thanks everyone!

Ik vind dat zelf ook altijd moeilijk te zeggen bij zo’n opzet scheermesjes want ik heb zegmaar zo’n scheermesje van de kruidvat waar je steeds nieuwe voor kan kopen daar doe ik best lang mee

Het ligt ook heel erg aan het merk… Ik zelf heb ze van Venus, daar doe ik wel 2 weken mee, en dan oksels, benen, bikinilijn. Maar ik had ze in de vakantie ooit van kruidvat, en die waren naar mijn idee al heel snel bot, 5 dagen ofzo.