Heb jij wel eens iemand anders zijn scheermesje gebruikt?
Nooit, zou ik ook nooit doen.
Voor mijn benen wel.
Bikinilijn en oksels niet, dan krijg ik bultjes.
No. Way.
Ik gebruik wel eens het scheermesje van mijn vriend voor mijn benen. Mijn bikinilijn en oksels niet, vind ik onhygiënisch.
nee omdat niet zo fris om andermans scheermes te gaan gebruiken.
Nee, ik hem m’n eigen
Heb jarenlang voor mijn benen en armen altijd (stiekem) de scheermesjes van mijn ex vriend gebruikt. Maar voor mijn bikinilijn en oksels gebruik zoals hierboven al gezegd wordt liever aparte mesjes.
Trouwens ik blijf voor mijn benen, oksels en armen nog altijd mannenscheer spullen gebruiken, geven toch beter resultaat dan vrouwenmesjes. gek maar waar.
Nee, dat vind ik echt vuil.
Nee.
Toen ik 11/12 was wel… Van mijn moeder omdat ik bang was om te vertellen dat ik me wilde scheren… Ik spoelde ze wel altijd eerst af. Nu koop ik allang mijn eigen scheermesjes.
soms stiekem die van mn ma haha
moet er niet an denken
Echt niet
Nee, niet zo fris.
Dit. Maar ik scheerde alleen mn oksels ermee
Neee, bahbah. Doet me denken aan iets super ranzigs toen ik eens bij m’n vriend bleef slapen paar jaar geleden. Hij woonde toen nog op kamers en deelde met 3 of 4 anderen de badkamer. Ik heb toen eens mijn scheermesje laten liggen in de douche, de dag erop wou ik hem weer gebruiken en toen zaten er hele vieze zwarte haren in, zóó goor. Wist ook meteen dat het van een vriendinnetje van één van zijn huisgenootjes was. Dat meisje vond t schijnbaar nodig om daar te douchen en dan gewoon een willekeurig scheermesje te gebruiken wat daar lag. Echt bah bah bah, krijg nog kotsneigingen als ik eraan denk.