Scheermes/Vliegtuig

Misschien is het een domme vraaag.
Maar ik ga binnekort op vakantie voor 6 weken naar zuid-amerika maar ik vroeg me dus af of je wel scheermessen mag meenemen in je koffer en of dat geluid niet gaat afgaan.

ja hoor, je mag in je koffer scheermessen meenemen. Als je bang bent dattie aan gaat, kan je misschien van te voren zorgen dat de accu leeg is? of het knopje vasttapen?

Tuurlijk mag dat mee! Ik zou hem ook een beetje ‘vastzetten’ zodat ie dat niet gaat…

MEt dat geluid bedoel ik die poortjes wanneer mn koffer door zo’n scanner gaat

Tuurlijk mag je een scheermesje meenemen. In je koffer dan wel, niet in je handbagage. En je koffer gaat niet door die poortjes.

En als je een elektrische hebt kan je natuurlijk ook gewoon je batterij eruit halen.

Dat is gewoon legaal, en dat mag dus! :slightly_smiling_face:
-ervaring-

ja ik had ook gewoon scheermesjes mee;d hahah het wat geen probleem(:

ik had een scheermesje in mijn handbagage, toen gingen ze mijn koffer openmaken. :crazy_face:

uhm, dat is toch logisch?

dat is toch best logisch… je mag geen scherpe voorwerpen in je handbagage, dat weet iedereen? (dacht ik tenminste :stuck_out_tongue:).

waarom neem je dat ook mee in je handbagage? :stuck_out_tongue:

Ja handbagage, jeuj… Die gasten zullen ook wel denken die wil iemands nek doorsnijden. Klinkt grof, maar neem altijd het zekere voor het onzeker.

In je koffer mag, maar je kan het net zo goed daar kopen. Neem aan dat ze het daar wel hebben. Althans hoop ik.

Ik had hem ook in mijn handbagage(had geen grotere koffer bij) en daar deden ze niet moeilijk over hoor

dat is hartstikke logisch. na al die gestoorde mensen die vliegtuigen gaan kapen enzo.

In je handbagage mag het niet. in je koffer wel. Duizende vrouwen/mannen nemen toch hun scheermesje mee op vakantie ?

Ja, lijkt me wel te mogen.
Je kan moeilijk geen scheermesjes meenemen. :cold_sweat: