Scheerirritatie

Ik heb nu ongeveer al een jaar last van scheeriritatie en ben een beetje ten einde raad… elke keer wanneer ik geschoren heb krijg ik last van scheerbultjes, wat leid tot jeuk en echt pijn met bewegen. Dit komt altijd 24 uur na het scheren, en dan vooral op mijn billen/achterbenen en bij mijn bikinilijn. Ik heb al heel veel middeltjes geprobeer maar niks helpt. Wie o wie heeft er nog tips voor mij??

Ps. Ik wil wekelijks laten harsen zo lang mogelijk uitstellen omdat ik nog jong ben en het best prijzig en pijnlijk is…

Hier hebben veel meiden last van! In ieder geval niet tegen de richting in scheren, maar met je haartjes mee. Volgens mij kan na het scheren er vaseline o.i.d. ook helpen.

Ik smeer er altijd dove nourishing lotion op na het scheren en voor mij werkt dat heel goed.

De Paula’s Choice 2% BHA body spray na het scheren erop inwrijven werkt ook goed.

ik spoel altijd voor en na het scheren met koud water tot het echt irritant koud wordt. vooraf helpt dat om de haartjes mooi overeind te krijgen en achteraf helpt het tegen de irritatie voor me. verder: niet te lang met een meisje doen (hoe scherper/nieuwer hoe beter), met de haartjes mee scheren en ik scheer het nite vaker dan eens in de 3-4 dagen :slightly_smiling_face:.

Er is een supergoed product voor; AVOYD