scheergel in oog

ik was me net aan het scheren en spoot wat scheergel op mijn hand, maar door de kracht van de straal kwam het in mijn oog terecht. ik heb het meteen met veel water uitgespoeld, want dat stond op de verpakking. maar ik vind het best wel eng want mijn oog is erg rood (van de irritatie). heeft iemand hier ervaring mee?

ps. kijk uit met de kruitvat scheergel!

Fail.

Meestal als er iets in je oog komt wordt het rood van de irritatie. Gaat wel weg.

Hahaha, hoe doe je dat dan? x]
Nouja, zou ook wel wat zijn om mij te gebeuren x]
Maar gewoon wachten, gaat vanzelf weg. Eventueel straks nog een keertje uitspoelen met water, en er verder van af blijven.

zo moeilijk was het niet xD de eerste keer dat ik spoot zat mijn halve badkamer onder (A)

bedankt meiden! ik wacht het nog even af :slightly_smiling_face:

Hmm, spoelen met water ja.
Als het blijvend is toch even naar de huisarts,
tenzij je je oog niet open kan doen, dan moet je er spoed achter zetten.

Hahaha met die scheergel spoot ik mijn hele douchegordijn onder in plaats van iets op mijn hand te doen :’)
Ik zou het nog even afwachten, je oog is gewoon nog rood door de irritatie, dat trekt vanzelf wel weer weg.
En ff geen make up enzo op doen op je ogen, daardoor kan het nog langer blijven irriteren.

-

Hahah :grinning:
Oog goed uitspoelen met water en laten rusten, miss wat oogdruppels als het echt niet betert. Maar als het morgen niet beter is, zou ik toch naar dokter gaan.

Gaat waarschijnlijk vanzelf over, is het over 1 a 2 dagen niet over zou ik maar even naar de dokter gaan.
Wat moet dat prikken zeg…

beter dan een scheermesje!
oke bij nader inzien doe ik de link weg, aangezien hij mij nogal een trauma heeft bezorgd en ik jullie toch liever spaar :wink:

IEL ?!

kut ik wou wijzigen niet quoten

@ imhighonsugar:
trauma is er hier ook! die scheergel was de hemel in vergelijking met dat!!!