Scheer jij je benen in de winter?

Wie scheert zij benen in de winter? (beetje kansloos maar ik verveel me :flushed: )

ik, voor gym & sport

Ik, lijkt me niet meer dan logisch?

tuurlijk doe je dat! Voor als je lo hebt, of een keer gaat sporten en een iets koter broekje aan hebt!

veel minder, wat boeit het als je met gym wat haartjes op je benen hebt. Je gaat er niet dood aan.

ja! :]

idd. en ik heb een lange broek, dus niemand ziet t.

Veel minder vaak dan in de zomer, het kan me nooit wat schelen in de winter, en net geschoren benen met een spijkerbroek aan vind ik irritant

ik niet. maarja, ik heb blonde haartjes dus alleen als je met een loep op m’n been gaat zitten zie je het. en zolang het geen bossen/plukken haar zijn maakt het mij niks uit:)

Jaa ik ook!! :stuck_out_tongue:

Ik scheer ze wanneer een lo heb… niet scheren ziet er niet uit. Heb zwarte haren dus dat valt op.

bij ons mag je geen lange broek aan met binnengym, dus ja. maar niet iedere week ofzo, just when it gets too much.

ik doe het lang niet altijd in de zomer, laat staan in de winter.

ja maar niet iedere dag.

en ik doe altijd lange broek aan met gym dus, boeien :slightly_smiling_face:

Jij waarschijnlijk niet?
Anders kom je, lijk me, nooit op het idee om dit topic te openen :’-)

inderdaad. En als ik in de zomer met korte broek loop en niet heb geschoren so what. Voor mijn vriendje ga ik ook niet elke dag scheren hoor, is me veel te veel werk

ja wel, ik doe het alleen als er echt heel veel haar is, of wanneer het opvalt, maar niet als er hele korte zijn en dan meteen scheren, dat niet…