Scheer apparaat

Momenteel scheer ik me gewoon met een gilletje maar ik vind het niet handig.
Het haar komt supersnel terug en dubbel en dik!
Ik zou graag zo een braun apparaat kopen, maar ik zelf heb geen beheer over mijn geld en ik durf het niet te vragen en mijn moeder wat moet ik doen?

Waarom durf je het niet te vragen aan je moeder? Ieder meisje/vrouw met ongewenst haar scheert zich toch? Als je zelf geen beheer hebt over je geld moet je het wel vragen, want er is geen manier om er aan te komen zonder geld uit te geven. Of je moet de wet overtreden, ghehe. Ik zou het gewoon aan haar vragen.

Het ding is we hebben scheermesje enz genoeg thuis ook wax heeft ze allemaal voor mij gekocht maar ik heb het gevoel dat wax niet helpt xD

Met een ander scheer apparaat komt het even snel terug… dan moet je een epileer apparaat kopena ls je lhet langer weg wilt hebben… En dat doet wel veel pijn …
Maar die dingen zijn duur toch van Braun? :astonished:
je kan gaan werken:p maar dan heb je het geld wel past over een maand:p

ja ik bedoel dus een epileer apparaat zijn er goedkopere dan die van braun dan?

die zijn er wel kijk bij de kijkshop ofso

dat ken ik niet xD

www.kijkshop.nl -,-

dank je

een scheerapparaatje helpt (bij mij en nog heel veel meiden) juist niet om ze langer weg te houden :stuck_out_tongue_winking_eye:
een epileer apparaat weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee (:

maar idd, bij de kijkshop hebben ze wel betaalbare, en bij de kruidvat soms ook! (:

Mesjes werken beter dan gewone scheerapparaten.
Maar een epileerapparaat werkt inderdaad nog beter.

k ga het haar gewoon vragen xD

Bij de Kruidvat hebben ze er ook van Philips, die zijn goedkoper dan Braun

Bij de Kijkshop hebben ze er één voor maar 20 euro http://www.kijkshop.nl/product/32541/4875-5366-4950/persoonlijke-verzorging/ontharing-dames/epilators/bestron-epilator-ac930/ en geen verzendkosten geloof ik.