Scheef lopen.

Ik vind het zo raar gezicht,als je sommige meisjes met van die neppe uggs buiten hun schoenen ziet lopen. :crazy_face:

Hahahaha, ja erg he!
Ik heb ook neppe Uggs, maar zodra ik merk dat ik scheef ga lopen doe ik t meteen goed. :’)

Is er niet een uggtopic? Waar je je frustraties kwijt kan :’) ?

Vind ze eerlijk gezegd sowieso geen gezicht.

Dat ziet er idd echt niet uit!
ieggh.

Echt gek gezicht ja X’'D

dat doen niet alleen meisjes met neppe uggs!

Maar hun onder andere en meestal ligt het gewoon aan de manier van lopen; maar bij die fake-uggs ligt het echt aan die schoenen zelf.

Waarom altijd zo’n gezeik over die Uggs, er zijn volgensmij al zowat 10 topics over Uggs :see_no_evil:

Heuh? Nog nooit gezien!

nou hoeft niet persé want ik droeg vorige winter ook fake-uggs van de action. ik liep er niet eens scheef op en ze waren ook niet kapt gegaan. dus ik vond het zeker goede kwaliteit!
en ik was er zuinig op dat ik niet scheef liep en het gebeurde ook niet:P

x

dat gebeurt niet altijd

Dat heb ik ook soms. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat heb ik ook bij gewone schoenen hoor.
Dat soort mensen lopen altijd buiten hun schoenen, alleen bij Uggs zie je het beter.
Tsja, sommige kunnen er niks aan doen, bij die Uggs is 't materiaal gewoon flut, dan kan je er niks aan doen.

zie je meteen dat ze nep zijn, heb ik niets tegen maar ik bedoel het hoeft er niet vanaf te lezen zijn.
heb t met mn alstars… haat t

Ik vind Uggs echt zo verschrikkelijk lelijk

Oh dat zal me echt een worst wezen. Ik heb 't zelf ook wel een beetje volgens mij, maar mijn (NEPPEEEEEE JA) uggs zijn zo heerlijk warm dus ik blijf er fijn op rondwandelen.

“Uggs Suggs”

ik had eerst neppe, zag er niet uit. je loopt echt letterlijk naast je schoenen.
Nu heb ik 2 paar echte, en van beide geen last van dat je ernaast loopt.

omg ja vreselijk!!!