Scheef hoofd in het echt ...

Hallooo allemaal,

Ik heb het al een paar keer opgezocht; in de spiegel zie ik er gewoon normaal uit, maar als ik een foto van mezelf maak (in spiegelbeeld) ziet mijn hoofd er heel scheef uit. Bij die reacties van de berichten die ik heb gelezen staat elke keer dat dat komt omdat je jezelf in de spiegel gewend bent en als je jezelf dan ziet op in foto in spiegeleeld zie je jezelf zo scheef omdat je dat gewoon niet gewend bent.

Mijn vraag is nu;; ik teken mijn wenkbrauwen bij en in de spiegel zien ze er gewoon normaal uit en niet scheef ofzo, maar als ik een foto maak zien ze er wel een scheef uit. De een staat hoger als de ander. En een is meer rond , de ander meer in een hoek… dus hoe zien mensen mijn wenkbrauwen dan? Hoe ik ze zie in de spiegel? Of zo scheef als op de foto’s? Want misschien zijn hun het dan ook ‘gewend’ om mij zo te zien (in het echt en voor mij dus in spiegelbeeld) en ziet het er voor hun ook normaal uit en niet scheef in het echt … ik weet het niet

XXXXXXXXXX

Niemands gezicht is symmetrisch volgens mij. Mijn mond loopt op schuin en mijn ene neusgat zit lager dan de ander. Vooral op mijn ID-kaart en rijbewijs kun je dit goed zien haha. Ik zou je er niet druk om maken, mensen vallen dit soort dingen echt niet op.

Vraag een keer aan een vriendin of je wenkbrauwen goed zitten of niet, of aan je moeder.