Schattige jurkjes voor een wat langer iemand

Zoals de titel al zegt ik zoek altijd vrolijke jurkjes, maar mijn lengte zit me erg in de weg.
Vandaag heb ik bijvoorbeeld dit jurkje binnen gekregen:

http://i53.tinypic.com/wj807k.jpg

Ik ben er echt helemaal weg van en sluit mooi aan, maar… het is gewoon te kort. Het lijkt net of ik uit mijn jurk ben gegroeid ofzo, alsof ik een kinderjurkje aan heb.
Ik vind dit superjammer en omdat ik dit erg vaak heb kom ik altijd terecht bij broeken of jurken die niet zijn wat ik bedoel. Dus weten jullie toevallig iets leuks of een oplossing? Een maat groter werkt niet, dan worden ze veel te breed.

hoe lang ben je dan?

trouwens het is wel een heel leuk jurkje waar is die van?

1.83 m

Oke, dat is geen 3 meter, maar toch die wat vlottere jurkjes zijn al gauw te kort. Bij kokerrokjes kan wat korter wel, maar bij zo’n waairok ziet het er erg raar uit.
Het jurkje is van Laundry Room, niet heel bekend merk geloof ik.

Ja! Stom hè dat daar geen rekening mee gehouden wordt. Want als je een paar maten groter koopt dan loop je in een tent.
En mensen zeggen altijd: Oh een modellenlengte! Maar het is helemaal niet leuk, want niks past normaal. Oké, frustratie. :’)
Eigenlijk zou er een lengte maat moeten zijn.

Ja! Inderdaad, mensen zeggen dat altijd, maar daar blijft het dan ook wel bij op het gebied van de voordelen.
Hoelang ben jij(meen op te maken dat je ook wat langer bent uit je reactie)? Heb jij weleens van die leuke jurkjes of ook niet? Dit jaar moet en zal ik ze vinden :’)
Vind het gewoon erg om deze weer terug te moeten sturen.

Ik ben 1.81 en ik draag bijna altijd iets onder jurkjes. Maar eigenlijk ziet dat er veel minder mooi uit, dan is het effect van het jurkje weg!
Ik heb alleen maar jurkjes van H&M, Only en SPS.

Maar ik ben ook helemaal uit verhouding haha.

waar kan ik hem op internet vinden?

Heb je misschien een link?

Da’s klote, ik heb meestal het omgekeerde (is ook niet leuk. :stuck_out_tongue:)
Maar deze zomer wordt het mode van iets langere jurkjes, dus misschien vind je dan wel iets? Ik heb iig in de winkels (bij Zara enzo) al veel lange jurkjes zien hangen! En met langer bedoel ik tot net over je knie. Dus als jij die draagt, zullen ze misschien normaal vallen?

Hulde aan 1,83
Liever 10 cm eraf. Ik heb er ook moeite mee:p

Nee joh, er is niks mis met lang zijn. De kleding is gewoon verkeerd. :roll_eyes:

idd.
Mensen zeggen ook vaak, ja dan koop je toch een maat groter? Maar dan zwabbert alles om je lichaam heen.
Ik ben dan maar 1.72 maar ben heel dun en heb dus maat 34 nodig waardoor jurkjes dan al vaak veel te kort zijn. Dus ik kan begrijpen dat het voor iemand die meer dan 1.80 is al helemaal erg is.

Ik heb al moeite met jurkjes vinden en ik ben 1.76
Ik hou dit topic in de gaten!

Oh dat is zo vervelend he! Wil je een beetje een kort jurkje, dan is ie altijd té kort gemaakt voor lange mensen :s
En als je dan een jurkje koopt tot onder de knie, komt ie alsnog erboven :stuck_out_tongue:

Misschien is een maxidress een idee? Die zijn natuurlijk erg lang dus dan zijn ze in ieder geval niet te kort =P. Voor jurkjes boven de knie zou ik het op dit moment ook even niet weten.

Bij New Look hebben ze ook zo’n afdeling voor lange mensen, daar hangen vast ook wel jurkjes tussen?

nouja en ik ben 1.68 en bij mij is alles te lang xD. ze kunnen ook niks :O. ik leef mee met je frustratie, maar ik heb kennelijk ook een belahcelijk raar figuur omdat ik nergens in pas. maar verder heb ik geen oplossing voor je, lijkt me lastig.

@ New look hebben ze zo’n afdeling ja …
anders zou ik het ook niet weten.

ik ben ongeveer 1.50 nou dat is pas vervelend met jurkjes daarom draag ik ze ook nooit :cold_sweat:

hah ik snap het, maar dit jurkje zou je dan vast wel staan!
Hij is uitverkocht, dus ik heb geen link…
En maxidress is geen oplossing, dat is totaal niet wat ik bedoel :stuck_out_tongue: vind ik echt helemaal niet schattig staan en dan ben ik nog meer potloodventer.
Maar veel mensen hebben er dus last van