Schattige haarkrullen :3 (without heat!)

Heey, ik wil zoo graag schattige haarkrulletjes! Je weet wel die al vanaf je hoofdhuid begint.
Dus zeg maar zoiets:

http://www.contactmusic.com/pics/lb/playboy_mansion_game_day_020209/annalynne_mccord_2271825.jpg

Ikzelf heb wel krullen, maar die beginnen niet vanaf het ‘begin’ en ik wil het voor de verandering weer wel! Dus iemand enig idee hoe ik dit kan maken ZONDER hitte! Want ik stijl/fohn mijn haar wel genoeg. En ik neem nu een grote pauze voor mijn haar :wink:

xoxo

Je kan het met rollers doen en dan proberen daarmee te slapen, maar dat ligt vast niet lekker. :stuck_out_tongue:

Je kunt het proberen met rollers zonder hitte…of misschien is de curlsys kniptechniek wel iets voor je: het knippen van krullen door gebruik te maken van de natuurlijke krul van haar!

van die papilotten ofzo?

oh, of invlechten en dan een nachtje mee slapen (:

Wat goed zou werken is een permanentje. Maar dat is niet goed voor je haar als je even een pauze neemt daarvoor.

inderdaad!

met vlechten krijg je nou niet echt zulke krullen, dat is meer slag/golven maar ik zou het ook met papilotten proberen of rollers

papilottten!
dat heb ik ook wel eens gedaan, dan krijg je echt van deze krullen…

Zilverpapier heb ik gehoord, voor van die kleine krullen.
Ik heb het wel nooit geprobeerd, heb liever golven.

Ik heb het al met papilotten geprobeert :wink: Maar dan zijn het echt nog steeds van die lange grote krullen. Ik wil echt iets kleiners hebben :relieved:
En dat invlechten doe ik ook heel vaak, maar dat is niet echt het resultaat wat ik graaag wil :no_good_woman:

Misschien tips met wel hitte? Maar dan niet met een krultang, want die heb ik niet. :S

xx

zonder hitte?

koop dan gewoon spul om je haar te beschermen.

^^ Dat maakt mijn haar juist vettig, zelfs als ik het een hééél klein beetje opdoe!

je hebt ook speciaal spul dat wel beschermt tegen hitte
maar je haar niet vettig maakt die heb ik ook
Loreal paris - Studio Silk&Gloss
dat laat je haar juist glanzen als je het verhit

Met reepjes krant, haha:P
Daar je haar zegmaar mee ‘oprollen’ in kleine plukjes, vastmaken met een touwtje ofzo en dan een paar uurtjes inhouden. Wel eerst wat krullenmouse erin en daarna wat haarlak.
Klinkt heel stom maar het werkt wel haha, doe dit altijd bij mijn nichtje met heeeel stijl haar.

Die inderdaad! Krijg je heel veel krullen van en kan je zo hoog mee beginnen als je maar wilt.

http://www.youtube.com/watch?v=WoZ2QGq0n4A

Haha ik heb zelf zulk soort haar, geloof me dit wil je niet.

Met wc-papier!
Je moet vochtig haar hebben, bijna droog en met heel veel mousse erin en dan een velletje wc papier oprollen en daar je haar omheen doen (net zoals papilotten maar wc papier is dunner dus krijg je kleinere krul), dan probeer je het vast te knopen met de 2 uiteindes en dan de hele nacht ermee slapen… dit stond ook ergens op youtube maar ik kan t even nergens vinden. Meestal slaap ik dan met een muts op, en als je wakker wordt al het wc-papier eruit halen en dan de krullen een beetje uit elkaar halen met je hand of zacht borstelen en heeeeel veeeel haarlak ! succes

Ooh met dat wc papier wil ik wel proberen :grinning:
Hoop dat het werkt! Maar ik ga morgen pas douchen, want ik wil voor maandag lekker een bos krullen hebben. :slightly_smiling_face: