schattige dingen met jongens topic #2

ik weet niet of ik de enige ben met foutmeldingen in 't eerste topic? maar ik dacht, ik open wel even een nieuwe, zo kunnen de meiden weer die schattige momenten kwijt hihi.

Nee niet nog eentje
Zo voel ik me forever aloner dan eerst
het is niet superschattig ofzo
Maar ik was met een jongen op msn
ik zei: Aargh ik heb het zoo koud!
hij zei: Ik wil je best komen opwarmen hoor (;

haha

samen schaatsen, hand in hand en hij mij vooruit duwen want ja, ik kon amper schaatsen. :slightly_smiling_face:

Samen film kijken en toen wilde ik slapen, dus toen zei hij dat ik bij hem moest komen liggen. Dus toen lag ik daar, met mijn hoofd op zijn borst en hij had zijn arm om me heen en en ik voelde zijn hart kloppen. Schattigheid. :3

Gezien dit op Facebook talloze likes heeft gekregen, vinden jullie het vast ook leuk, haha.

Er zat gisteren opeens een envelop onder m’n laptop geplakt.
Envelop zegt: ‘Zelf gelikt! Ruik maar.’
Op de binnenkant staat ‘Plastuit! Ik hou van je. En van Star Wars.’

Ik heb echt het raarste vriendje op aarde, die ook wel weer hueel erg lief is.

^Echt iedere keer als ik iets over jouw vriendje lees doet ie me weer denken aan een van mijn beste vrienden. Die jongen is geniaal. En jouw vriendje dus ook. Dat moest ik even kwijt :'D

Misschien is het wel de zelfde? Hoe heet hij/waar woont 'ie? Het kan zomaar!

Toen hij voor me op z’n knieën ging zitten met rode ogen en zei dat hij van me hield… het brak m’n hart dat hij moest huilen, maar het was zo speciaal ergens…

Ik denk het niet, hij heeft pas sinds 2 maanden een nieuwe vriendin en jij hebt al heel lang met je vriend toch? Zijn naam begint in ieder geval met een K :stuck_out_tongue:

@writingsoul: Nee, dan is het inderdaad niet de zelfde, haha. :’)

Gisteravond bracht ik hem naar de bus, hij moest weer naar huis :frowning_face:
Dus we stonden bij de halte en ik gaf hem een knuffel en zei ‘ik wil niet dat je gaat… ik wil nog even in bed blijven liggen en met je praten :frowning_face:’.
En toen zei hij ‘we kunnen hier ook nog wel even liggen!’
Toen legde hij zijn tas op de grond, ‘dit is ons kussen’ en toen legde hij me daar zo neer en gingen we samen liggen <3. Allemaal voorbij rijdende auto’s enzo maar het was echt heel lief!

Aahw Raawr, dat is cute!

Echt lief! :slightly_smiling_face:

moarrrr :slightly_smiling_face: echt superlief allemaal

Cuteeee

Ahww, vond zelf wel lief, toen ik met mn hoofd op zn borst lag en hij met mn haar zat te spelen. Ik hoorde zn hart kloppen, mn favoriete geluidje ahahaaa <33

Ik was gister bij mijn vriend. En we waren alleen in huis en waren tv aan het kijken. Hij lag met zijn hoofd op mijn borst en met zó’n tevreden gezichtje dat ik echt kriebels krijg als ik er aan denk (:

Vannacht sliep ik bij hem en ik lag 's nachts beetje half wakker toen hij wakker werd. Hij dacht dat ik sliep want ik ademde wel gewoon diep en had m’n ogen dicht en alles en toen zei hij dus tegen een ‘slapende’ mij: Zelfs als je slaapt ben je mooi, wat hou ik toch veel van je. En toen ging hij weer slapen.

Awhh das echt heel lief @pouvire ;3
Gisteren was ik op een feestje en ik voelde me echt ziek en ik zat op schoot bij mn vriend en hij vond het zielig voor me en vroeg steeds of ik naar huis wilde. Maar dat wilde ik niet ook weer niet, toen ging hij steeds door me haar aaien enzo (:

Aah, ik hou echt van dit topic! Zo lief om dit allemaal te lezen! <3