Schattig zwart jurkje combineren??

Hoi,

Ik heb een heel lief jurkje gezien (ik heb het nog niet gekocht, dus het is eigenlijk geen miskoop, nog niet), en eigenlijk ben ik er helemaal verliefd op. Het is helemaal niet zo mijn stijl, maar toch :slightly_smiling_face:
Maar…
Kan ik 'm aan naar school? En waarmee dan? Welke schoenen?
Ik kan geen foto’s plaatsen, maar hier is de link:
http://www.zalando.nl/pier-one-cocktailjurk-zwart-pi921c00g-502.html

Wat denken jullie? (En dan niet van: bah, wat een stom ding. Dat mag je best denken, maar ik heb er niks aan :slightly_smiling_face: )
Bedankt!
xx Charlie

Het is een leuk jurkje, maar niet voor school.

Hij is echt leuk! Maar dit vind ik echt een avondjurkje. Voor feestjes of uit eten gaan ofzo. Je zou kunnen proberen dit jurkje wat meer casual te maken maar ik denk zelf niet dat dit gaat werken.

Ik zou hem dragen met een cardigan of een meer grof gebreid vest.
En dan met ballerina’s, nette enkellaarsjes met een hakje of brogues ofzo.

Persoonlijk zou ik dit niet op een normale schooldag aandoen.
Mischien voor een diploma uitreiking? ( Als je volgend jaar je examen gaat halen natuurlijk :grimacing: )
en dan met zwarte pumps eronder. Maar dit is niet echt mijn
stijl, maar goed.

Bedankt allemaal!Ik dacht eigenlijk al dan het niet echt school-proof zou zijn, haha.

Iemand nog een idee?

Ik snap zo goed dat je verliefd word op dit jurkje xD hijs vet leuk <3 Maar inderdaad… Naar school zou ik hm ook niet dragen denk ik. wel leuk voor speciale gelegenheden c:

Hij is leuk, maar ik vind hem ietwat lang voor een jurkje naar school. Je kan wel zoeken op ebay naar polkadot skaterdresses. Dan vind je wat kortere die wel naar school zouden kunnen!