scharrelen?

Ik vraag me nou af wat jullie van scharrelen vinden?
En daarmee bedoel ik: dus geen echte relatie, maar een beetje aanpappen met een jongen (of vaak dus ook meerdere jongens)

Ikzelf ben hier helemaal niet van, maar ik heb t idee dat ik wel wat minder conservatief mag zijn en wat meer los mag komen, maar ik weet niet of ik uberhaubt wel meerdere jongens tegelijk zou kĂșnnen daten, gaat een beetje tegen mn gevoel in ofzo :stuck_out_tongue: Maar ik merk wel dat veel mensen van mijn leeftijd hier volop van genieten
:stuck_out_tongue:

Doe gewoon wat voor jou goed voelt. Je moet zeker niets doen omdat andere mensen het wel doen.

ik vind dat het wel kan, maar niet zo van 10 jongens op 1 avond.
1 jongen 1 avond vind ik dan meer dan genoeg

Ik vind daten met meerdere jongens (en dan Ă©Ă©n iemand uitkiezen) niet erg, maar als het puur lust is vind ik het niet kunnen. Met daten bedoel ik dan praten om te kijken of het klikt.

Dat deed ik eerst ook met 2 jongens,maar meer om uit te zoeken welke het leukst was. Maar ik date dan alleen,en zoende met ze ,verder niks.
Maar nu heb ik een vriend :smiling_face_with_three_hearts:

ahh okee,
nou het is niet dat ik een scharrel wil omdat iedereen dat heeft,
ik denk gewoon dat dat ook wel chill is, no strings,
en ik doe het ook echt niet als ik me er niet goed bij voel.
Maar ik ben gewoon benieuwd hoe andere mensen hierover denken.

Ik ken ook wel mensen, een beetje de extremen, die wel met 4 jongens tegelijk scharrelt, en dat blijft niet alleen bij zoenen
 :stuck_out_tongue:

Je moet altijd een beetje opletten met de reacties van je omgeving. Als je vrienden hebt die openminded zijn, geeft dat niets maar als het niet zo is en het kan je iets schelen wat ze van je denken, hou je je misschien beter wat in (:

Ik scharrel heel vaak, om een beetje te verkennen hoe die persoon is. Vaak wordt het trouwens niks, maargoed ;p

ik deed dat eerst, en ik voelde me er best wel sletterig bij. ik weet niet, het voelde gewoon niet goed.
nu take ik gewoon one guy at a time, anders wordt alles zo gecompliceerd

ik scharrel ook, maar niet met meerdere jongens te gelijk
 Dan ben ik een beetje met die aan t smsen enzo en dan een tijdje erna weer met die. Maar dat is ook meer omdat het niks word zeg maar, wat ik wel jammer vind want ik vind ze wel altijd leuk :frowning_face:

Ik vind daten met meerdere personen gelijk wel kunnen.
Maar elke week een ander of elke week meerdere anderen vind ik te ver gaan.

Ja ik scharrel. Maar ben er niet sletterig in. Laat van te voren weten dat ik geen relatie wil maar alleen een leuke avond.