Scharrel

Hebben jullie ooit wel eens gescharreld?
Ik loop nu met een jongen waar ik eigenlijk geen echte relatie mee wil, maar met wie ik het wel geweldig vind om te zoenen (etc.)
Hoe ver gaan jullie?

Ik heb nu een scharrel waarvan ik niet weet of ik nu een relatie met hem wil of niet. Ik denk het niet maar vind hem wel leuk. Misschien dat het nog komt.

Ik zou geen sex met hem hebben. Dat hoort in een relatie (vind ik).

haha dat herken ik :stuck_out_tongue:
dat heb ik wel eens gehad ja (:
gewoon niks anders als zoenen vind ik. Als je er verder mee gaat en er uiteindelijk niks meer mee wilt, kwets je hem enorm. En krijg je uiteindelijk nog spijt ook.

Scharrels zijn niet echt mijn ding. Als ik een leuke jongen vind wil ik er helemaal voor gaan, of helemaal niet. Ik ben niet het type die ergens halve energie in steekt.

Als hij een scharrel is, wees dan wel eerlijk. Het is knap lullig als hij verliefd op je is/wordt en jij wil niks beginnen maar dat weet hij niet.

@silverbleed. Hoe vraag je dat dan aan hem? ‘Hee, zijn wij nu aan het scharrelen?’ dat klinkt ook zo weird.

Niet vragen, gewoon zeggen. “Ik wil geen relatie, ik hoop dat je dat wel begrijpt. Maar aanklooien vind ik wel leuk…” kan prima? Of in een sms of weet ik veel hoe.
Ik ken een meisje die werkelijk een seksbuddy had. Ze was er eerlijk in, en hij vond het prima. Dat duurde ook een flink halfjaar en het is altijd goed gegaan wat betreft vriendschap. Wel bizar voor omstanders die ervan op de hoogte waren maar goed… xD
Niet mijn ding, maar als ze zich er goed bij voelen, vooral doen? :’)

Nee heb nog nooit scharrels gehad en sta er ook niet voor open.
Heb nu een vriend, dus daar deel ik mijn liefde en lust mee.
Scharrels vind ik iets teveel ‘de knop omzetten’ gezeur.

Precies.

Haha jaaa, wel eens gehad. Maar dat was meer dat het uit was tussen ons maar ik hem nog steeds leuk vond. Dus eigenlijk gebruikte 'ie me gewoon.

Ik heb liever een scharrel dan een relatie, ik houd er niet van om aan iemand vast te zitten. Maar als ik hem echt leuk begin te vinden, zie ik wel verder.

Ik heb niet het gevoel dat mijn scharrel meer wil dan dit. Eigenlijk vanaf het moment dat we elkaar hebben ontmoet zoenen we meer dan dat we praten.
Het is een ontzettend aantrekkelijke :wink: jongen, maar niet een karakter waar ik verliefd op zou worden.

Ik heb niet het gevoel dat mijn scharrel meer wil dan dit. Eigenlijk vanaf het moment dat we elkaar hebben ontmoet zoenen we meer dan dat we praten.
Het is een ontzettend aantrekkelijke :wink: jongen, maar niet een karakter waar ik verliefd op zou worden.

Vooral na mijn ex heb ik echt veel scharrels gehad… Ook tegelijkertijd… Dat ik twee scharrels had een maand lang. Heel erg. Maar ik zoen alleen met ze en vond het gewoon fijn om wat mannelijk aandacht te hebben zodat ik mijn ex dus wat sneller (hoopte) kon vergeten…

Zo iets hoef je toch niet te vragen. Zoiets voel je aan. Anders dan sta je wel heel erg in het leven met je ogen dicht.

-

Ik ben niet zo van de scharrels. Ik wil wel een jongen die ik echt als vriend wil, niet zomaar even een voor de lol. Het liefst sla ik dat hele date gedoe voor een relatie ook over, want daar ben ik zo slecht in haha. Maarja, eigenlijk is het ook wel weer leuk.

Precies dit. dit heb ik nou ook.
maar bij mij ist iets meer dn alleen zoenen… best wel slecht majaa.

Een typisch voorbeeld van jezelf niet in kunnen houden. Dit vind ik voor iedereen

Ik denk dat het bij elk meisje misschien wel gaat om de aandacht. Iemand die tegen je zegt dat je knap/sexy bent. Daar kan toch iedereen van genieten?!

hmmm sommige willen heel graag sex en dat vind ik raar…
Komop iedereen heeft weleens zin zeker als hij lange tijd vrijgezel is.