'Scharrel'

Vriendin van mij vind een jongen leuk, maar die jongen ziet haar als scharrel ongeveer hij gaat met veel meisjes om. Zij kan hem niet loslaten en dit gaat al een paar maanden zo. Hij heeft wel tegen haar gezegd van Jaa ik vind je wel een heel leuk meisje en dat hij hoopt als hij het ooit inziet en af is van dat playen dat ze er nog is, maar hij verwacht niet dat ze wacht op hem want hij wil nu geen relatie hij is negentien. Maar dat meende hij ook echt wat hij vertelde want dat kon je aan zijn stem horen zei ze. Maar nu na vrijdag heeft die week niks meer gezegd… Ik wil haar zo graag helpen maar weet niet hoe…

Nou, als ze geen scharrel wilt zijn dan moet ze ermee ophouden. Als ze dit alleen doet zodat er een kans is dat hij iets met haar wilt, dan is dat stom, vooral nadat hij zoiets gezegt heeft. Maar het is haar eigen keuze, alleen ze houd zichzelf nu voor de gek.

liefde maakt blind dus je kan dr alleen steunen en zeggen dat er toch geen toekomst inzit

wat CHMCL zegt

Hij heeft het toch eerlijk tegen haar gezegd? Dan ben je toch dom als je alsnog erachteraan gaat lopen.