scharrel, help?

• mag slotje op, bedankt voor de reacties!

Klinkt als een player, sorry

Beetje kort door de bocht.
Maar ik heb het idee dat deze jongen wel de lusten wil, maar niet de lasten en dat hij daardoor geen relatie wil.

Je wordt gebruikt meid. Dat idee heb ik. Hij zegt dat ie geen relatie wil, maar hij wil wel met jou afspreken en zoenen en meer.
Zoiezo vind ik het dom om seks te hebben met iemand waar je geen relatie mee hebt, maar dat is je eigen keuze.
Hij wil niet hetzelfde als jij.
Dus k zou eens goed met hem gaan zitten en er eens een flink gesprek over hebben en kijken hoe jullie nu verder gaan. Als hij geen relatie wilt moet jij je afvragen of je het waard vind om toch met hem te blijven afspreken ondanks dat t nooit iets wordt.

Als hij jou zo geweldig vond en tot over zijn oren verliefd op jou was, had hij meteen een relatie met jou genomen. Het feit dat hij tot mei wil wachten, dat zijn zo’n 10 maanden ongeveer (?!), zegt genoeg denk ik. Waarom 10 maanden wachten? Waarom wil hij je wel gewoon blijven zien, en bij zien blijft het dan niet denk ik, daar hoort de seks en dergelijke ook bij, maar oh nee geen relatie? Dat klopt toch van geen kanten?
Ik denk dat je hier mee moet stoppen. Dit komt heel erg raar over. En het feit dat je hier een topic over aan maakt geeft aan dat je zelf dus twijfelt, en als je twijfelt moet je iets nooit doen.

Nare situatie, ik denk dat hij geen relatie met je wilt zodat hij ook dingen met andere meisjes kan doen. Hij houdt je nu in ieder geval aan het lijntje. Ik zou met hem praten.