scharrel doet raar.

oke even een heel verhaal haha. ik noem hem even J dat is wat makkelijker.

voor ik naar italië op vakantie ging was ik nog naar de stamkroeg van ons dorp geweest. daar heeft J zich schijnbaar aan mijn voorgesteld maar dat wist ik niet meer. toen die me op facebook had toegevoegd hebben we superlang en veel gepraat, afgesproken een drankje te doen in de kroeg . maar elke keer als we elkaar zagen bleef het bij schatje en een knuffel geven en geen drankje. vrijdag toen stond hij op het podium en trok hij me ineens erbij en kwam tegen me aan dansen, toen ik naar de wc ging stond hij me op te wachten voor n knuffel . nu hadden we vrijdag na zon vijf maanden een drankje gedaan toen vroeg die of ik mee ging roken en zijn we gaan roken, en ja van t een kwam t ander we hebben gezoend.toen zeidie dat hij me vorige week naar huis had willen brengen maar omdat er mensen bij me sliepen hij het niet durfde, dit zou hij dus vrijdag doen tot zijn fiets kapot was.
we hebben nog veel gezoend die avond en hij zou zeggen als hij thuis was.
dit heeft hij niet gedaan en nu bericht hij mijn beste vriendin over me of het wel real voor mij was enzo.
ja van mijn kant wel maar van hem hoor ik niks meer dusja, t moet wel van twee kanten komen , ook reageert hij niet op me hoor.
ook zegt iedereen ja hij was een player ma sinds hij met jou praat niet meer blabla.
ik weet niet wat ik hier mee aanmoet.

Als ik jou was zou ik hem gewoon persoonlijk aanspreken in het echt en vragen wat ie nou van je wil… want het lijkt erop dat hij je leuk vind, maar hij is niet echt duidelijk nee. Daarom kun je dat best vragen :wink:

Gewoon als je hem irl ziet naar hem toegaan en hem op de man af vragen en vertellen hoe jij je voelt en zo. Denk ik. :’)

ik wil hem best persoonlijk aanspreken maar ik ben zo een watje dat t al een wonder is dat we hebben gezoend haha.

Klinkt als een onzeker type!
Misschien moet je recht in zijn gezicht zeggen dat je hem zeker leuk vind en dat ‘het real’ is!