''schandaal'' van miley cyrus

Ze is van haar Disney contract af, ze mag nu dus doen wat ze wil. Als ze dit wil doen, haar keus.

Maar inderdaad, ze had het niet moeten laten filmen. Zij weet heus wel dat er overal kleine kinderen zijn die tegen haar opkijken als ‘ster’.

volgens mij was ze zo stoned dat ze niet eens merkte dat ze het filmden:P

Ik vind het voor iedere tiener niet heel slim, maarja, zij liet het filmen, eigen schuld :")

muahaha ja :stuck_out_tongue:

dude ze heeft gewoon lekker een blowtje gerookt.
what’s the problem?

Schokkend hoor…

Mee eens.

leuk voor dr ouders dat het op internet staat…

No, Robby Ray would totally love it.
‘‘you go girl, fuck Hannah Montana!’’

boeiend?

hahahah die lach xd

haha dat lachje :stuck_out_tongue:
net alsof die kleine kindjes naar deze filmpjes kijken. Laat haar ook gewoon plezier hebben.

jongens…het is niet eens drugs wat ze gebruikt! er zit een speciaal soort kruiden in de bong… 100% legaal in amerika…je krijgt er een lachkick van! www.perezhilton.com

hahaha ik vind het echt grappig

Ik vind het niet schokkend ofzo. Ik bedoel, we hebben het over Miley Cyrus. Ze moet gewoon lekker doen wat ze zelf wil. Zoveel tieners doen dat.

Er zit Salvia in en daarvan ga je hallucineren

Weetje ik vind het raar dat ze opeens zo sexy en stoer gaat doen. Ik snap dat ze van haar “Hannah Montana” imago af wil, maar dat kan ook op een andere manier. Want al die kleine kindjes die kijken nog steeds naar haar op, het was verstandiger geweest als ze misschien wat later dit soort dingen doet, als al die kinderen haar alweer vergeten zijn door de volgende Disney ster.

EN het is beter dat ze stoned wordt met haar vrienden op haar verjaardag. dan zoals iemand anders al zei, stoned op een award show aankomt.

Dat is mijn mening :stuck_out_tongue:

Dat moet ze zelf weten

Ik vind het zo’n onzin dat ouders bijv. zeggen dat ze een slecht voorbeeld is. Ik mag toch hopen dat je kinderen niet alles overnemen wat ze een ander zien doen en je ze fatsoenlijk hebt opgevoed.
Het is niet alsof alle rolmodellen uit de media je kinderen meteen opvoeden.

Niet dat dat weghaalt dat het een hele stomme actie was.

Nouja, ze moet vooral haar gang gaan. Ik vind het absoluut geen schandaal, dat meisje wordt ook ouder en gaat net als alle andere tieners experimenteren.

Wat ik wel dom vind: als je een bekend persoon bent, hoe haal je het dan in je hoofd om jezelf op zo’n moment te laten filmen? En wat voor een mensen verzamel je om je heen die dit gaan filmen als je ev. niet meer helemaal 100% bewust van bent dat ze aan het filmen zijn? Ze moet wat beter op zichzelf gaan passen.