''schandaal'' van miley cyrus

deze video stond op een turkse nieuwssite, op andere sites stond dat ze dit een schandaal vinden
ik was benieuwd naar hoeveel mensen vinden dat dit niet kan?
zijn er nou echt zoveel kinderen die haar als voorbeeld zien en dat ze daardoor dus slecht beïnvloed worden?

de link naar de video:
http://www2.yazete.com/video.asp?vid=7324

ik vind dit niet echt een schandaal, ik bedoel ze wordt ook ouder. En ik snap best dat ze niet altijd het Hannah Montana meisje wil blijven.

Je kan het van 2 kanten bekijken;
-Het is normaal, veel tieners doen het, het is legaal, ze probeert gewoon lol te hebben met haar vrienden etc.
-Of ze is geen typische tiener, veel jonge meisjes kijken naar haar op, ze moet het goede voorbeeld geven etc.

Ik vind dat ze het wel kan doen, maar zorg de volgende keer dat het niet gefilmd wordt zodat iedereen erachter komt. Dat is best wel dom -.-

Ieuw, verschrikkelijk.

Ik ben het wel eens met eatyourcandy, dat ze ouder word enzo.
Maar ze blijft in de ogen van kindjes wel het Hannah Montana meisje. En ze kijken toch tegen dr op. Maar er zijn wel ergere losgeslagen disney sterretjes.

en ik ben het hiermee eens :’)

Weet je, ik ga die video niet eens bekijken: Miley is niet zo braaf als ze vroeger was en dat boeit me geen ene flikker, want ze is ook jong dus mag ze best wel wat lol hebben.

Wtf ik zie niet in wat de schandaal is?

wat een vent

Ah verschrikkelijk hoe ze lacht. Wat een kraai

waar mensen wel niet een drama over kunnen maken

Ik heb de instellingen niet om het filmpje te zien. Wat doet ze dan?

Ze is dus op een drugsparty, of hoe ze het ook noemen. Dat vind ik niet kunnen, voor elke tiener eigenlijk maarja.

Wat een gejank om niks.

Ik vind het geen schandaal, het zou een schandaal zijn als ze knetterstoned bij een awarduitreiking ofzo komt.

Goed camerawerk zeg.

ze rookt een waterpijp

Ik vind het geen probleem dat ze dat doet. Het is ook maar een 18-jarig meisje die vanalles wil uitproberen. Wat ik wel zoooo dom vind, is dat ze het laat filmen. Dan WEET je gewoon dat zo’n filmpje uitlekt.

indeed