schamen?

Altijd als ik en vriendje heb,
durf ik niks liefs tesmsen, en durf ik hem niet tebellen of ik hou van je tezeggen…
ik ben bang om een domme of rare reactie tekrijgen of dat die gene boos word?
ik vind het echt raar… hebben andere dit ook?
en hoe zou je er vanaf kunnen komen…

Dat heb ik ook wel eens meegemaakt.

Maar gewoon doen joh! Hij vindt het vast superleuk om dat soort dingen van je te horen of niet dan?

Ik ben denk ik heel onzeker. :blush:
Laatst ging ik met een vriendin ergens buiten zitten,
en toen dacht ik :ik sms hem gewoon of die ook komt.
dus ik had hem gesmst… entoen kreeg ik terug: ik kan niet , sorry.
en dan voel ik me slecht en voelde ik me dom omdat ik hem toen had gesmst.

Ik ben denk ik bang voor een afwijzing ofzo?

Ik heb dat ook ooit gehad, dat ik zulke dingen niet durfde enzo. Maar tegenwoordig doe ik het gewoon. Komt doordat ik het niet meer persoonlijk opneem.
Ik zou niet weten hoe je er van af kan komen. Je moet er gewoon schijt aan hebben. Niet persoonlijk opvatten.

Heb ik dus ook! Durf zelf ook geen initiatief te tonen ookal wist ik dat die jongen mij ook leuk vond, ik durfde gewoon niet. 1 tip meid; Pak je kans! Ik ben namelijk een hele leuke jongen kwijt geraakt omdat hij dacht dat ik hem niet leuk vind terwijl ik hem super leuk vond…

ik heb/had het ook , gewoon doen anders eindig je net als ik vriendjesloos, omdat ze denken dat ze niks om je geven :slightly_smiling_face:

Ik had dit eerst ook. Maar als ik 'm nu wil bellen of smsen, dan doe ik 't gewoon. Je moet niet nadenken over wat hij allemaal wel niet kan denken. Gewoon denken fuck it haha. (niet negatief ofzo)

Ja ik snap dat wel. Maar je moet het gewoon doen. Tenminste, als je denkt dat hij jou leuk vind. Maar hij is je vriendje, dus dat zal wel. Dan hoef je je toch niet te schamen?

voel je je dan opdringerig ofzo? heb ik ook wel snel, je moet echt gewoon denken fuck it :stuck_out_tongue:

als je een vriendje hebt, weet je dus van hem dat hij ook verliefd op jou is. dus als je zegt ‘ik hou van jou’ dan zal hij ws wel zeggen ‘ik ook van jou’, en iig niet dom reageren want hij is toch verliefd op je? :stuck_out_tongue:

niet denken, gewoon doen. we zijn tenslotte allemaal maar mensen he. ;p
en als hij van je houd zou hij het heus niet raar vinden hoor. ;p

Dat mag ik hopen ja! xD Maar, ik zei een x tegen mn ex dat ik van hem houd. Hij zei iig niks en keek me ook gewoon normaal aan…0% reactie…
Dusja, ik weet niet hoor xD

Dat heb ik ook wel een beetje.
Maar dan geen vriendje, maar mn crush.
Dan praten we best wel veel op msn, en stel hij zegt iets wat droog overkomt ofzo, dan ga ik helemaal denken ooh heb ik iets verkeerds gezegd etc.

Ik had dat in het begin ook wel een beetje,
toen kwamen bijna alle lieve smsjes enzo altijd van zijn kant
maar na een tijd word dat wel minder, ik sms hem nu gewoon altijd iets liefs wanneer ik daar zin in heb. Ik denk dan altijd, zou ik het nu leuk vinden om een lief smsje van hem te krijgen? Zo ja, gewoon doen! Haha. Een smsje krijgen van je lover is namelijk altijd leuk.

ik hou van je zeggen kan wel eens te snel komen,
maar gewoon eens een leuk smsje sturen kan altijd toch!
maar niet te stalkerig overkomen (steeds vragen waar hij is en wat hij doet)