Schamen? :$

Ik was dus vrijdag voor het eerst bij de jongen waar ik al heel lang verliefd op ben.
en toen ik net weg wou gaan, toen zoende ie me en vroeg ie me.
ik heleaal blij enzo, en toen ik net weg wou fietsen;
riep ie: wacht even. Wil je het aan niemand vertellen?
Kijken hoe lang we het vol houden.

Maar volgens mij wil ie gewoon niet dat iedereen het weet omdat ie dan niet meer aan andere meisjes kan zitten. Want in de pauze, als ik erbij zit, zit ie alleen maar aan een ander meisje. en geeft mij nooit aandacht. dat meisje vind hem dus ook leuk. ze zit altijd op zijn schoot. en dan word ik best wel jaloers, als ik zie dat hij zijn armen dan om haar heen slaat. en hij spreekt ook wel eens met haar af… echt heel vaak. vorige week drie keer. lijkt wel of ie haar veel leuker vind :blush:

Nu weet ik niet wat ik moet doen. mn beste vriendin zegt dat ie zich waarschijnlijk voor me schaamt of zoiets.
en als ik aan mn vriend vraag waarom ik het niet mag vertellen;
dan is het van: ja ik wil gewoon niet dat iedereen het weet.
Moet ik het uitmaken?
Want als niemand het mag weten vind ik het niet echt leuk enzo. :blush:

xxxxx’’

Ik zou geen verkering willen met een gast die zich voor me schaamt.
Of hij moet een heeeeele goede reden hebben om het stil te houden - iets wat hij dus duidelijk niet heeft.

Ik vind het erg flauw van je vriend dat je het niet mag zeggen.
Als je een vriendje hebt wil je hem toch juist vol trots laten zien … :blush:
Ik vind dat een relatie moet bestaan uit vertrouwen,… als hij aan andere meiden zit vind ik dat onbetrouwbaar.
Ik zou het niet zomaar pikken.
Probeer er met hem over te praten.
Verandert zijn standpunt niet en blijft hij volhouden dat hij gewoon wil dat zo weinig mogelijk mensen het weten.
dan zal ik als ik jou was het uitmaken :blush:
hoop dat je er wat aan hebt.

je zegt het tegen iedereen of je maakt het uit
stel dat maar eens aan m voor.

wow, dat is ook niet leuk als hij steeds aan een ander meisje zit… ook raar dat hij hij het aan niemand wil vertellen. en al helemaal erg als hij zich voor je schaamt. wat wil je dan ,___, maak het uit als het echt zo zit, en praat met hem.

ik zou mijn vriend vermoorden als ie aan andere meisjes zat en ze bij hem op schoot zaten,
maar praat erover met hem zeg dat je het raar vind dat er andere meisjes bij hem op schoot zitten en hij jou totaal geen aandacht geeft

Jeeetje wat een rare gozer zeg.
Ik zou het er gewoon even met hem overhebben en vertellen hoe jij er over denkt. En als hij nog steeds neit wil dat je het verteld (volgens mij ook gewoon zodat hij nog met andere meisjes kan omgaan/aanzitten) zou ik hem lekker dumpen!

dus, dat meisje zit op zijn schoot terwel jij erbij zit? :\
no-go

Hmm, misschien heeft hij ook stiekem met dat meisje?

Joh, waarschijnlijk ziet die jongen jouw gewoon als een meisje ‘voor erbij’, en denkt hij dat je zo easy en naief bent. Jij mag niks vertellen aan iemand anders dat jullie gezoent hebben maar hij flirt er wel op los met andere meisjes :V. Wie weet wat hij bij die meisjes thuis doet. Zo iemand is het echt niet waard hoor. Eis gewoon dat jullie óf jullie relatie de wereld in mogen brengen en als hij dat niet wilt, zou ik hem gewoon dumpen. Waarom zou hij zich nota bene schamen voor zijn eigen vriendin?!

Confronteer hem er mee.

Dat meisje zit op zijn schoot terwijl jij zijn vriendin bent? Geloof me, dat is niet normaal!
Confronteer hem ermee, en als hij een goed excuus heeft zou ik overwegen het aan te laten.
Zo niet, dumpen die handel! Zo’n jongens zijn het niet waard.

Dumpen!

uitmaken :slightly_smiling_face:
het is toch leuk dat jullie wat hebben?
waarom zou dan niet iedereen het mogen weten!

Confronteren die handel. Wat een onzin, zo heeft hij zich niet te gedragen als jij zijn vriendin bent.

Naja, zijn excuus is: 't is m’n beste vriendinnetje, mag dat niet ofso?

Nee, dat mag niet. Als hij dat niet begrijpt zou ik er nog eens goed over nadenken of je die jongen wel wil.

Okee, ik ben dus net achter een paar vreselijke dingen gekomen.
o.o
via zijn zusje. die leest smsjes. en via die vriendin,
hij heeft met die vriendin vam mij gezoend, met een ander meisje séx gehad (stond in z’n inbox, stiekem gelezen met z’n zusje.)

Oke ik heb hem dus gedumpt.
Het enige wat balen is is dat z’n zusje mn beste vriendin is, dus ik zie hem vast nog vaak genoeg. :blush:

Weetje. Voelt eigenlijk best goed nu.

waarachter??