lang verhaal!!! fijn als je de tijd/moeite wil nemen om het te lezen
Ben in het verleden niet echt goed behandeld door jongens ivm seksuele handelingen (wil 't geen seksueel misbruik noemen, maar ik heb op jonge leeftijd wel dingen tegen m’n zin gedaan, na manipulatie van oudere jongens etc.) waardoor ik daar echt last van heb merk ik??
En als ik en m’n vriend intiem bezig zijn, krijg ik daar af en toe zo’n last van, maar ik vind het heel erg lastig om dat aan hem te vertellen, omdat ik me enorm schaam. Want om een soort van te dealen met wat ik heb meegemaakt, heb ik me vaak gewoon heel erg bezat en dan toch weer gezoend met jongens (dat is nog niet eens zo erg vind ik zelf) maar ik heb ook andere dingen gedaan in die dronken buien, waar ik dan 's ochtends amper wat van wist.
Hierdoor associeer ik seks/andere seksuele handelingen af en toe met die negatieve ervaringen en dan is mijn mood echt gekilled, en dan voel ik me weer rot omdat ik hem dan onbevredigd laat zeg maar. (Hij doet daar overigens niet rot over of wat dan ook!!! ff s/o naar hoe lief hij is), maar hij snapt echt niet wat er is.
DUS lang verhaal kort: ik wil het wel aan hem vertellen, omdat ik denk dat het belangrijk is, maar tegelijkertijd schaam ik me enorm en wil ik helemaal niet dat hij dit over mij weet. Iemand tips/advies?