Schamen voor bijbaantje....

Nou ik heb dus een kranten/folderwijk,

en als ik m’n folders moet bezorgen, dan moet ik eerst 20 minuten fietsen naar de andere kant van het/de dorp/stad, en dat vind ik echt genant! Ook ben ik echt super vaak mensen tegen gekomen die ik, maar ik wil er ook niet mee stoppen, omdat het gewoon super goed verdient. (ong. 9 euro voor anderhalf/twee uur per keer).

Zijn er nog meer mensen die een kranten/folderwijk doen, en schamen jullie je voor je bijbaantje??

Nee sorry, ik werk in een keurslager .

Het is dat ik een gebied woon waar al genoeg mensen zijn als folder/kranten bezorger, anders had ik er allang een genomen :slightly_smiling_face:

Waarom zou je je er voor schamen?

Waarom zou je je ervoor schamen?
Ik snap het niet… :stuck_out_tongue:

Ik heb de ochtendkrant bezorgd, nooit een beschamend baantje gevonden.
Gewoon MP3-speler op, kranten in de zijtas en heerlijk op je gemakje bezorgen (:.

Waarom schaam je je ervoor :S? Ik bedoel, ik zie echt niet in wat er genant aan is…

Wat maakt het nou uit? Alsof die mensen je gaan uitlachen omdat je met folders loopt… en als ze dat doen zijn ze wel heel erg sneu.

Ik werk als schoonmaker bij de McDonald’s en krijg geen fuck betaald, nee daar moet je trots op zijn :grinning:
gelukkig heb ik leuke collega’s

Ik doe geen kranten/folder wijk nee.
Maar mijn vriendin doet het wel zij schaamde er zich ook voor omdat veel mensen haar zagen.Maar ze verdiende idd heel goed.Nu schaamt ze zich niet meer want mensen die haar zagen komen bij haar in de pauze geld vragen…
Als je in de pauze geen geld hebt en rond gaat vragen aan iedereen dan pas moet je je schamen.

Waarom zou je je daarvoor schamen?

Ik vind het niet echt een beschamend baantje, ik ken zoveel mensen die folderen of kranten bezorgen en die vinden het allemaal doodnormaal en ik ook!

Snap ook niet waarom je je daarvoor zou schamen?

dat is echt niet beschamend hoor!
wanneer jij je zo bekeken voelt,
denk dan even aan al die leuke dingen die je kan kopen van het geld,
dan denk ik dat het gevoel snel weg is!

ksnap je aaan de ene kant ook wel.
Met zo’n lompe tas ziet het er wel lomp uit.
Maar,
als het goed verdiend.
Dan zou ik het sws doen.

en met zo’n salaris zou ik er zeker niet mee stoppen!

Dat.

Nee joh tuurlijk niet! Gewoon lekker doen wat jij wilt :slightly_smiling_face:

ik heb ook kranten gedaan, in de zomer heeeerlijk!
maar in de winter verschrikkelijk.

en nee, ik schaamde me er niet voor:P

waarom schaam je je ervoor!

Die tas is idd super lomp, maar eerst deed ik in die wijk ook kranten (voor t zelfde bedrag) maar dat haalde ik niet en ik heb een andere wijk (4 uur per keer -.-’, 14 euro per keer, maar das maar voor 6x)

Het is normaal hoor (: