Schamen op school

Heb jij je wel iets gedaan/ of gebeurd wat heel genant was op school?
Post het hier ! (: ( ik weet niet of hier al een topic over is )
Ik zal mijn verhaaltje even vertellen wat er bij mij is gebeurd:

Wij gingen met school schaatsen, dus ik deed een trainingsbroek aan en ik stond in de schoolzaal te wachten op de bel en ik was aan het praten met myn vriendinnen en toen kwam er een jongen uit mijn klas naar mij toe gerent ( wat ik niet merkte ) en trekt hij mijn broek tot mijn enkels in de schoolzaal !! :open_mouth:
heeel genant :$:$

Ik ben wel eens doorgelekt toen ik in groep 8 zat, m’n maandverbandje was verschoven [sindsdien koop ik alleen nog maar maandverband met vleugels]. Heel de stoel en m’n broek zaten onder, echt niet normaal.

Dat is niet leuk ! ;o heb ik ook wel gehad :stuck_out_tongue:

Ik moest alleen naar Frans toe (een klusterklas) en ik wist niet precies welk lokaal. toen zag ik iemand zitten in een klas die ik herkende van mijn klas, dus ik loop dat lokaal binnen. bleek hij niet bij frans te zitten maar bij spaans, dus het was de verkeerde klas :open_mouth: iedereen: wat doe jij hier?? ikk: euhhh… ik loop met een rood hoofd snel weer weg, sjouw ik ook nog met m’n tas bijna een tafel omver :open_mouth: echt heel genant :frowning_face:
hahaha gelukkig heeft niemand het er nog over gehad xD

oke, in mijn leven is dat echt niet bijzonder. dat is een van mijn dagelijkse onhandigheden, haha. maar ik ben heel erg in dit soort dingen!

Toen ik nog op de middelbare zat ben ik ooit in een vuilnisbak gevallen op een of andere manier. Was heel leuk :stuck_out_tongue:

ik ben ook een keer doorgelekt. het was echt teribble XD

ik ging welleens zingen op thater met meer dan 200 mensen het was mijn eerste keer en ik was 14 jaar ik ging het liedje zingen van britney spears wominazer ik ging zo bukken om een dans pasje te doen ik was zooo nerveus iedereeenkeek me aan en de liefde van me leven was precies bij di eerste rij dus ik ging een dans pasje doen ik bukte en door al die zenuwen sgeet ik in me broek ik had die dag ook nog diarre en een kort rokje aan poep en alles kwam op de gront daar na ging ik huilent weg rennen en me vriende lachde zoo hard dat ik het helemaal van de andere wereld kon horen ik ging naar een andere school

^ Wow, da’s echt naar ! ):

Zo erg !!

Ik ben wel is doorgelekt… zo genant. Ik zat toen in de 1e !

Ben ik de enige die haar niet gelooft? Vanwege haar vorige posts?

oke misschien met die POP was het een grapje maar dat is zoiezo iemand die denkt dsat een pop leeft is al gek maar dit is egt gebeurd

Eh, als je bang bent voor poppen ben je niet gek hé. Er is ook iets dat bestaat als BIJGELOOF, maar ik denk dat jij dat woordje niet kent. Anders zou je haar niet voor gek verklaren verhaaltjes over handen-etende-poppen verzinnen.

okee, deze is heel erg. ik schaamde me toen zooooo dood
er was een natuurkunde toets en ik was mijn binas vergeten. dus dan kun je bij de administratie een binas lenen. ik ben nogal direct, dus ik zei gewoon wat ik moest dus ik zei; binas. alleen dat kwam er een beetje veel botter uit dan de bedoeling was, dus dat klonk als; BINAS. zegt dat mens daar; Pardon?? ik; eh… oh… als dat kan… alstublieft…eeh. *ik kreeg mijn binas* ga ik hem na de toets terugbrengen, zegt die vrouw; moet je eigenlijk wel zelf aan denken he? ik zo; ja eigenlijk wel he. dat mens; nee, niet eigenlijk, JA!
okee, nu durf ik me daar dus echt niet meer te vertonen en denk ik altijd aan mijn binas

Als dát je ergste blunder is op school, ben ik jaloers ^^ :stuck_out_tongue:

nou, of het de ergste is weet ik niet, maar ik schaamde me toen echt zooo erg.
oja, en in de eerste ben ik ooit gestruikeld over zon koffertje van een leraar, zon trolleyding. midden in de gang, BAM op mijn gezicht. dat jaar daarna had ik die leraar, kom ik de eerste les binnen, zegt die man; hee, ik ken jou ergens van. oja, je bent toen over mijn tas gestruikeld, hahahaha. en hij bleef dr echt het hele jaar over bezig, als ik bijvoorbeeld naar het bord moest lopen om wat op te schrijven dan zei hij al van; niet over tassen struikelen he
irritant ventje was dat

Op kamp was ik me aan het omkleden en toen kwam er een jongen binnen.

das ook rot :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk ook doorgelekt ;p maar niet zo super erg dat heel me stoel er onder zat haha.