Schaatsen laten maken

Hallo,

Mijn schaatsen zijn kapot, dat klepje die je dicht moet drukken sluit niet meer goed. Waar kan ik dat laten maken?

Ik denk nergens… Dat is best een lastig systeem volgens mij, dus als het kan denk ik dat het duur is, misschien kun je dan beter nieuwe schaatsen kopen (tenzij deze echt splinternieuw waren ofzo).

Als er nog garantie op zit zou ik terug gaan naar de winkel waar je ze gekocht hebt.
Zo niet, dan zou ik bij een goede schaatswinkel langsgaan en er daar iemand naar laten kijken. Die hebben daar vast verstand van (: Die kunnen je ook meteen vertellen of het te maken is.
Noodoplossing is de schoenwinkel of een handig iemand haha.
Succes!

En oh, als ze daadwerkelijk splinternieuw zijn zou ik inderdaad gewoon terug gaan naar de winkel.

Terug naar de winkel waar je ze hebt gekocht. Anders kijken of je bij jou in de buurt een schaatsenslijper hebt, die doen vaak ook reparaties. Bij mij in het dorp is dat tenminste zo.

Het probleem is, ik heb het een jaar geleden gekocht en heb geen bon meer van die winkel. Heb ze pas 1x gebruikt. Zouden ze dat doen?

Ik heb wel geen verstand van schaatsen maar ik denk dat je voor het geld dat je het moet laten maken, misschien al wel nieuwe schaatsen kan kopen…

Lijkt me het proberen waard. Die clipjes zijn wel kwetsbaar, maar 1x gebruiken is wel erg weinig.
Heb je contant betaald, of heb je wel een rekeningafschrift? Anders die meenemen.