Schaatsbaan Outfit!

X

Ik draag gewoon het zelfde als normaal.

Ik doe meestal gewoon mn jeans aan, met daaronder een thermolegging.
Me winterjas offcourse aan, handschoenen en lekkere warme gebreide sjaal.
(:

Legging onder de trainingsbroek, shirt met lange mouwen met daarover een lekkere dikke warme trui, sjaal, handschoenen, muts. (:

Ik ga nooit schaatsen, vind het vreselijk.
upp dus

of course

uhmm een niet te strakke spijkerbroek anders kan je niet goed bewegen/ niet fijn met vallen.
zou extra paar sokken meenemen voor het geval je schaatsen misschien te groot zijn, en is ook lekker warm [:
en dan gewoon winterjas, sjaal, handschoenen.

gewoon een trainingsbroek met normale bovenkleding en skisokken

Is het overdekt of niet?

Indien overdekt:
Jeans + hele dikke sokken (anders worden je voeten nat).
Geen zo’n dikke trui / t-shirt, maar wel een dikke jas.

Indien openlucht:
zelfde als hierboven, maar WEL dikke trui…

:slightly_smiling_face:

http://media.tumblr.com/tumblr_l9qns2BTYA1qzzud0.png

legging warme sokken soort skibroek een warme trui jas muts en misschien een sjaal en dikke handschoenen.
haha.
Maar dat zit gewoon lekker, niet omdat het leuk staat ;p

xd
nou gewoon wat ik normaal aanheb en als het koud is een extra trui ofzo aan en dubbele sokken of 3 paar en evt een thermolegging

en tuurlijk handschoenen

Spijkerbroek, misschien beenwarmers, winterjas, muts, handschoenen.

Ik ben geloof ik heel raar xD
Als ik ga schaatsen draag ik meestal een rokje met maillot en beenwarmers, kunstschaatsen eronder. Verder een topje, shirt met lange mouwen en goed aansluitend vest, geen jas of sjaal maar wel handschoenen.

MAAR

Ik draag dit omdat ik het leuk vind om te kunstschaatsen, en bij sprongen en pirouettes is een rokje fijner omdat je dan sneller draait (heeft met natuurkunde te maken, jaja). Verder krijg je het met kunstrijden heel snel warm, dus na een tijdje gaat mijn vest ook uit, laagjes zijn wel zo handig. Minpunt: als je valt - wat bij nieuwe sprongen nogal vaak gebeurt - is het echt zó koud -.-’

Maargoed, dit ziet er misschien wel een soort van ‘gestyled’ en ‘overdreven’ uit, maar dat doe ik dus met een reden xD

ik doe ook een maillot aan. en dan een rokje, beenwarmers en mijn winterjas + sjaal.

maar ik schaats altijd op natuurijs…

met je huispakje
http://forum.girlscene.nl/global/smileys/biggrin.gif

hahahah dat hoofd.

ik ga altijd in m’n normale kleding, of gewoon een trainingsbroek ja.

ik vind altijd dat je je niet suuuper warm hoeft aan te kleden want als je schaatst krijg je het best warm!

im very sorry.

thanks voor de reacties ^^

Wat maakt het nou uit?:") Geniet gewoon van het schaatsen!

ik doe altijd óf hetzelfde als normaal, maar dan ipv een jas een dik vest, of ook nog trainingsbroek (ik val nogal vaak)