SchaamtelijkProbleempje

Hee meiden
Ik heb een anoniem account gemaakt.
Laat ik het zo zeggen, ik heb ongeveer een week terug mijn ‘vrouwlijke zone’ geschoren en daarna zinkzalf gebruikt. Daarna is alles wel steeds erg rood gebleven en ik maakte het iedere dag schoon met water. Op den duur ging het jeuken niet bij mijn vagina zelf maar daar boven. Ik kreeg kleine rode (het leken wel pukkeltjes/puistjes) op die plek. En nu zit er op sommige zelfs een wit kopje, ik maak me heel erg zorgen en vind het zelf een beetje eng! Kan iemand misschien raad geven en weten wat het is? Hopelijk gaat het snel weg!
Heel erg bedankt
Liefs

Ik denk dat het ingegroeide haartjes zijn of ontstoken poriën. Het gaat vanzelf over hoor, de volgende keer misschien eerst even scrubben? Dat kan helpen tegen de ingegroeide haartjes.

Ingegroeide haartjes? Ik zou het even goed scrubben met een milde scrub (voor je gezicht bijvoorbeeld)

^Dankje voor jullie reacties, en dat het (alleen maar) ingegroeide haartjes zijn. die kan je dus voorkomen om te schrubben? voor het scheren of erna?

Een dag voor het scheren en een dag na het scheren, denk dat dat het beste is

zijn het grote bulten of kleine bultjes?

Dankje
Kleine bultjes en hoevaak moet je eigenlijk scheren?

dan zijn het waarschijnlijk ingegroeide haartjes. Best niet vaker als 1 a 2x per week, en met de richting meescheren!

als het ingegroeide haartjes zijn moet je er wat citroensap opdoen. Dat helpt meestal wel een beetje.

als je al ingegroeide haartjes hebt, kun je het dan ook voorkomen door te scrubben, of kan dat alleen maar als je het wilt voorkomen?

^Dankje, en met de richting meescheren? dat is de kant waar de haren opstaan toch?