Haha, ken het, heb hetzelfde. Hoor soms ook mensen zeggen van: ZO zij heeft echt geen tieten! En dan zijn ze even groot als de mijne :’) Of een vriendin zei een keer tegen me : “Oh, begint het nou eindelijk een beetje te groeien?” (ik had steken, maar dat kwam door de pil :'D) Laatst zat ik zelfs met een jongen die ik wel leuk vond en hij zei over zijn ex dat ze geen ‘tieten’ had. Later zei hij dat mijn borsten ongeveer even groot waren als die van zijn ex. Afknapper much? :'D
Maar, ik heb ook een tengere bouw met een flinke kont.
Wat ik meestal doe, is het negeren. Natuurlijk voel ik me wel onzeker, ook hier op het Girlscene forum met het borsten topic zei iemand dat het onvrouwelijk was. Onthoud dat mensen altijd wat te zeuren hebben. Als het niet je borsten zijn, dan is het wel je neus of kin. Als het je enorm dwars zit, kan je wel tegen je vriendin zeggen dat jij die maat hebt en dat je ermee zit als ze zulke opmerkingen maakt. Niet bang zijn, ze zal er heus wel begrip voor hebben dat jij het niet fijn vindt. Zo niet, dan is het een rotwijf.