Schaamtelijk

Ik heb cupmaat AA maar ik schaam me er best wel vaak voor… ik ben ook niet meer gegroeid vanaf me 14e en ben nu 18.
Mijn beste vriendin maakt vaak grapjes van ik ga maat AA nemen enzo maar ik durf nooit te zeggen dat ik dat heb en als ze bijv iemand op tv ziet ofzo en die heeft niks zegt ze zou ik echt wat aandoen zeggen meer van mijn vriendinnen maar ik word daar best onzeker van… vaak zijn BH’s ook te groot bij mij…

iemand tips ofzo waardoor ik me mss wat beter voel…

Heey,

Ik heb precies het tegenovergestelde van jou probleem. Ik heb best een grote cupmaat en ik schaam me ervoor omdat het niet past bij mijn lichaam. Geloof me wees blij met je lichaam. Kijk elke dag in de spiegel en zeg dat je trots op jezelf bent! Het helpt soms wel es bij mij.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad xx

Geen reclame ofzo, maar misschien helpt dit verhaal je wel; http://www.beautylab.nl/2012/04/mijn-verhaal-boobie-trap/

even flink tekeer gaan tegen je vriendin., rare vriendin hebt jij zeg.

Haha, ken het, heb hetzelfde. Hoor soms ook mensen zeggen van: ZO zij heeft echt geen tieten! En dan zijn ze even groot als de mijne :’) Of een vriendin zei een keer tegen me : “Oh, begint het nou eindelijk een beetje te groeien?” (ik had steken, maar dat kwam door de pil :'D) Laatst zat ik zelfs met een jongen die ik wel leuk vond en hij zei over zijn ex dat ze geen ‘tieten’ had. Later zei hij dat mijn borsten ongeveer even groot waren als die van zijn ex. Afknapper much? :'D

Maar, ik heb ook een tengere bouw met een flinke kont.

Wat ik meestal doe, is het negeren. Natuurlijk voel ik me wel onzeker, ook hier op het Girlscene forum met het borsten topic zei iemand dat het onvrouwelijk was. Onthoud dat mensen altijd wat te zeuren hebben. Als het niet je borsten zijn, dan is het wel je neus of kin. Als het je enorm dwars zit, kan je wel tegen je vriendin zeggen dat jij die maat hebt en dat je ermee zit als ze zulke opmerkingen maakt. Niet bang zijn, ze zal er heus wel begrip voor hebben dat jij het niet fijn vindt. Zo niet, dan is het een rotwijf.

Ik heb het juist andersom, ik heb een grote cup :’)

De een heeft kleine borsten (zoals jij), de ander heeft ontzettend brede heupen. Weer een ander heeft heel dun haar of heeft grote voeten. Iedereen heeft wel iets. En ja… Vrouwen hebben nu eenmaal de neiging om andere vrouwen af te kraken op de dingen waar zij trots op kunnen zijn, om de aandacht af te leiden van hun eigen probleemzones.

Je vriendin heeft vast niet in de gaten dat jij je er niet prettig bij voelt als ze zulke grapjes maakt. Dus vertel het haar gewoon, dan zal ze er in het vervolg op letten.