Schaamtelijk

ik heb 2 mee eters in mijn gezicht onder elkaar zitten en ze zijn best groot, het ziet er niet uit! en ik kan ze ook niet uitknijpen want dan gaat het bloeden maar ik wil het graag voor het weekend weghebben, ik schaam me dood!

Het is juist goed als het gaat bloeden. Dat reinigt het plekje en dan gaan ze eerder weg.

maar het word helemaal rood en als ze terugkomen is het voor niks het doet wel pijn

ik heb het geprobeerd het is wel beetje weg maar de bultjes willen niet weg, die kan ik niet uitknijpen

Je moet het met een naald proberen.

ieh dat is eng is dat niet gevaarlijk ofzo of gaat je gezicht dan niet ontsteken en moet je er gewoon indrukken met die naald

idd, maar ik zou die naald wel eerst onder een hele warme kraan houden…

gewoon in dat bultje prikken, niet te diep natuurlijk. maar zodat er een gaatje inzit en het er makkelijker uit gaat.

Warm water is niet genoeg, je moet de punt van de naald even in vuur houden! Dan gaan alle bacterien dood en kan er ook niks ontsteken.

NIET DOEN! Dan zit je lekker met een roetnaald in je gezicht. Het beste is de naald 10 minuten koken.

heb geprobeerd met naald maar die bultjes willen niet weg dus ik laat het wel gewoon het is iig iets minder

kleimasker erop doen en tijdje laten zitten. daarna vocht inbrengende creme

uitknijpen en in het weekend gewoon zalf op je gezicht smeren met vervolgens wat foundation eroverheen :slightly_smiling_face:

Wat een gejank om twee mee eters. Ben je echt zó onzeker? Get over yourself.