Ik wist eerst niet zo goed waar ik deze topic neer moest zetten maar toch maar gekozen voor ''liefde & Boys"
Zelf vind ik het onderwerp waar ik het over ga hebben best wel een ‘‘big deal’’
dus please probeer je een beetje in mij te verplaatsen.
Toen ik geboren werd…
ahahaha klinkt alsof ik mij hele leven nu ga vertellen hea!?
maar zo begin ik wel…
Toen ik geboren werd, wisten ze dat ik een afwijking had, (mijn moeder had voor mij al 4 miskramen gehad)
en dat mijn geboorte dus erg lastig zou zijn, en er bestond een grote kans dat ik het niet zou overleven.
Ik werd geboren met een openbuikje, ik zal jullie al de details besparen…
Ik moest zo gauw mogelijk geopereerd worden, en mijn moeder kon me dus maar 2 tellen zien.
Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten formuleren… maar mijn buikje werd bij de operatie dichtgenaaid. En nou zoals jullie nu kunnen lezen, heb ik het dus allemaal overleeft.
Maar een groot minpunt… een waar ik me verschrikkelijk voor schaam… een waar ik het eigenlijk bijna nooit over heb.
…Ik heb geen navel…
nouja geen navel kan je het niet echt noemen… in het midden van mijn buik ziet het er eigenlijk precies uit alsof iemand me heeft dichtgenaaid. Eigenlijk…bij elkaar geraapt vel … je ziet natuurlijk geen draden zitten ofzo.
Ik schaam me hier dus echt heel erg voor, en ik heb het maar aan een paar mensen verteld…zodat het niet mijn hele stad (eigenlijk net zo klein als een dorp) door gaat.
ik wil gewoon niet dat iedereen er van af weet…ik ben bang dat jongens me dan niet meer leuk vinden. ik ben er echt heel erg onzeker over…
en nouja…ik begin op sexueel gebied al te experimenteren…
en ik wil niet dat als ik een leuke jongen heb leren kennen…waar ik me eerste x mee zou willen delen dat ik dan niet durf…
en als jullie je een beetje in zouden kunnen beelden hoe me buik er dan uit ziet, wat zouden jullie er dan vinden? (m’n navel is ietsjes groter als de normale grote)
als bijv. je vriendje dit zou hebben…
of zouden jullie willen vragen aan jullie vriendje’s wat hun er van zouden vinden als jij dat zou hebben.
echt heel erg bedankt dat jullie dit wilde lezen…
xx