Schaamte

Ik wist eerst niet zo goed waar ik deze topic neer moest zetten maar toch maar gekozen voor ''liefde & Boys"

Zelf vind ik het onderwerp waar ik het over ga hebben best wel een ‘‘big deal’’
dus please probeer je een beetje in mij te verplaatsen.

Toen ik geboren werd…
ahahaha klinkt alsof ik mij hele leven nu ga vertellen hea!?
maar zo begin ik wel…

Toen ik geboren werd, wisten ze dat ik een afwijking had, (mijn moeder had voor mij al 4 miskramen gehad)
en dat mijn geboorte dus erg lastig zou zijn, en er bestond een grote kans dat ik het niet zou overleven.

Ik werd geboren met een openbuikje, ik zal jullie al de details besparen…
Ik moest zo gauw mogelijk geopereerd worden, en mijn moeder kon me dus maar 2 tellen zien.

Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten formuleren… maar mijn buikje werd bij de operatie dichtgenaaid. En nou zoals jullie nu kunnen lezen, heb ik het dus allemaal overleeft.

Maar een groot minpunt… een waar ik me verschrikkelijk voor schaam… een waar ik het eigenlijk bijna nooit over heb.

…Ik heb geen navel… :flushed:
nouja geen navel kan je het niet echt noemen… in het midden van mijn buik ziet het er eigenlijk precies uit alsof iemand me heeft dichtgenaaid. Eigenlijk…bij elkaar geraapt vel … je ziet natuurlijk geen draden zitten ofzo.

Ik schaam me hier dus echt heel erg voor, en ik heb het maar aan een paar mensen verteld…zodat het niet mijn hele stad (eigenlijk net zo klein als een dorp) door gaat.

ik wil gewoon niet dat iedereen er van af weet…ik ben bang dat jongens me dan niet meer leuk vinden. ik ben er echt heel erg onzeker over…

en nouja…ik begin op sexueel gebied al te experimenteren…
en ik wil niet dat als ik een leuke jongen heb leren kennen…waar ik me eerste x mee zou willen delen dat ik dan niet durf…

en als jullie je een beetje in zouden kunnen beelden hoe me buik er dan uit ziet, wat zouden jullie er dan vinden? (m’n navel is ietsjes groter als de normale grote)

als bijv. je vriendje dit zou hebben…
of zouden jullie willen vragen aan jullie vriendje’s wat hun er van zouden vinden als jij dat zou hebben.

echt heel erg bedankt dat jullie dit wilde lezen…

xx

dat lijkt me echt super vervelend maar je kan denk ik het beste beginnen met zelf iedere avond met blote buik voorde spiegel gaan staan en zelf 100% accepteren dat je er iets anders dan gemiddeld uit ziet, want als je het zelf niet accepteerd zullen andere dat ook minder snel doen. en als jouw vriendje er op afknapt dan is hij het echt niet waard.
je kan er maar het beste trots op zijn hoe moeilijk dat ook is
ik hoop dat het goed komt

Ik kan je een ding zeggen. Als iemand jou afkeurt omdat je navel een beetje anders is, dan is die jongen jou absoluut niet waard. Je bent zoals je bent, en de gebeurtenissen uit het verleden hebben je gemaakt zoals je nu bent. Wees trots op jezelf en weet, die juiste jongen komt echt wel langs. En als het de juiste jongen is accepteert hij je zoals je bent!

Een jongen gaat echt niet op je afknappen omdat je geen navel hebt hoor, en als hij dat wel doet dan weet je gelijk dat je hem moet dumpen (:

ik denk dat als de jongen jóu leuk vind, om wie jij bent, er geen probleem zou moeten zijn! sowieso vertrouw je diegene al voordat je verder gaat, dus moet het ook te bespreken zijn, dat jij ermee zit.
ik begrijp dat je er onzeker over bent, want je weet niet hoe anderen erop reageren! Maar ik vind dat je het niet als iets ´groots´ moet zien, het hoort gewoon bij jou!

Je moet het accepteren, iemand die je afwijst om je buik… is gewoon een eikel. Dankzij je rare navel leef jij nog. Om er trots op te zijn is overdreven, maar dankzij dat ‘bij elkaar geraapte vel’ leef jij nog!

http://www.fashionmix.nl/…_kurkova_ook_niet_perfect

Hoppa, maak je je geen zorgen om. Mannen geilen op haar en ze heeft ook een ‘‘gekke’’ navel.

En maak je niet druk het is maar een navel, navels zijn raar. Het woord alleen al is raar.

Jongens kijken naar :tieten, billen en daarna naar je gezicht. Als ze afknappen op een anders-uitziende-navel zou het enorm gek zijn.

Ik heb wijnvlekken op mijn benen, en ik weet wel dat het iets heel anders is, maar ik kan me wel een beetje indenken hoe je je voelt. Maar weet je, ik denk niet dat jongens op je buik zullen afknappen hoor! Je moet je er niet voor schamen, niemand is perfect. (:

En daarna, zoals de anderen ook hebben gezegd, iemand die er wél op afknapt is het je zeker niet waard :wink: Dus je hoeft je nergens zorgen over te maken! En in the end of the day heeft iedereen wel wat.

Hé, dat is echt helemaal niets om je voor te schamen hoor! Ik was eigenlijk niet van plan om te reageren op het forum maar ik heb me toch maar even ingelogd toen ik jouw verhaal las haha.
Geen enkele jongen met een beetje fatsoen zal jou afwijzen om je navel/geen navel. Op het moment dat je seks e.d. gaat delen met een jongen zal je hem ook al (een beetje) kennen toch? Je kunt het dus eventueel van te voren zeggen als jullie bijvoorbeeld een goed gesprek hebben.
Iedereen heeft minpuntjes! En geloof me, mensen zijn echt niet zo gemeen dat ze jou uitlachen, afwijzen of ook maar iets anders doen vanwege je navel. Diegene die dat wel doen zijn het simpelweg niet waard. Misschien dat het je een beetje geruststelt; ik heb zelf een scheve rug. Inmiddels zie je dat bijna niet meer, maar ik heb een hele tijd lang een prothese (soort plastic koker) gedragen. Bijna iedereen wist ervan en nog nooit ben ik er om afgewezen! Jongens vonden het alleen maar interessant haha.
Op het eerste gezicht ziet niemand het, tenzij je in bikini loopt uiteraard maar ook dan zal niemand je er om uitlachen/afwijzen, etc. De jongen waarmee je seks hebt moet geinteresseerd zijn in jou en als hij dat is zal je navel hem echt helemaal niets uitmaken!
Geloof me, het is echt niets om je voor te schamen. Het is iets wat bij jou hoort. Degenen die dat niet accepteren, rotten maar lekker op:)!

Daarvoor moet je je eigenlijk niet zoveel zorgen maken,
ik snap je . Je hebt niet echt een navel maar een jongen gaat je daarom toch niet dumpen? Als hij dat niet doet dan is hij jou echt ni waard!
Maak je er maar geen zorgen over, hij zal dit wel aanvaarden (:

pff, ik wou dat ik mn grote neus kon inruilen voor een lelijke navel.
die zie je bijna nooit, mijne is 24/7 in the picture…

dat vind ik nog een mooie navel :flushed:
maar het verhaaltje geeft met wel wat meer zelfvertrouwen…
vind je reactie heel erg lief

(ook van al de andere!)

Ik denk niet dat een jongen daarop afknapt hoor. :slightly_smiling_face:
Als je eenmaal een lieve jongen hebt gevonden waar je echt seks mee wil hebben zal hij je heus accepteren zoals je bent.

ik heb dat ook :stuck_out_tongue:
haha, maar ik heb al een berichtje gestuurd in je gastenboek.

ik heb dat ook :stuck_out_tongue:
haha, maar ik heb al een berichtje gestuurd in je gastenboek.

Als een jongen daarop zou afknappen is het geen leuke jongen :wink:

Maar ik denk dat heel veel jongens het echt niet uitmaakt hoor. Als je eenmaal seks met iemand zou hebben, zou diegene je sowieso wel leuk vinden ondanks dat je navel net wat anders is.

idd , als een jongen daar op af knapt is hij het je niet waard!
iedereen heeft wel een schoonheidsfoutje, dus meid wees niet onzeker.
veel sucses ermee.

Wat vervelend voor je dat je hier zo mee zit! Als je verder gaat op dat gebied zou ik gewoon wachten tot je je heel erg vertrouwd voelt bij een jongen, en het er dan eerst met hem over hebben. Je kan hem gewoon vertellen dat je er zo mee zit en waarschijnlijk begrijpt hij dit wel. De meeste jongens zijn hartstikke lief en ik denk dat als je een jongen zo erg vertrouwd dat je verder met hem wil op dat gebied, je zelf ook wel in kan schatten hoe hij zal reageren!

Verder proberen je er niet te druk om te maken, niemand is perfect en iedereen heeft wel iets wat hij/zij niet mooi vind aan zichzelf. Dit is heel moeilijk natuurlijk, maar zodra jij jezelf accepteert zullen anderen dat ook zeker doen!

Als hij je daarom zou dumpen, zou het een enorme loser zijn en is hij het niet waard!
Als ik een vriend had zonder navel zou het me waarschijnlijk niet eens opvalle nen zou ik het ook niet erg vinden.