schaamte

zijn er meer meiden die iets aan hun lichaam hebben waar ze zich ernstig voor schamen? zo ja, hoe ga je dan om met intimiteit hebben of heb je dat om die reden nooit gehad?
Als je het wel hebt, hoe reageren je sekspartners op hetgene waar je je voor schaamt?

Ik schaam me echt voor bijna alles waar je je voor kunt schamen hahah
maar toen mn vriend me naakt zag zei hij er niks over, volgens mij vinden mannen het überhaupt al geweldig als ze een vrouw naakt zien.
dus het is echt niet nodig om je te schamen en een goed vriendje zal je alleen maar geruststellen :wink:

Ik heb zelf niet zo dat ik me zo schaam maar als jouw vriendje van je houd en echt verliefd is, accepteert hij jouw lichaam wel en vind hij je mooi.

Hij schaamt zich net zo hard als dat jij dat doet hoor

Hmmm… ik schaam me niet echt voor mijn vriend ofzo, nooit eerder gedaan. Alleen heb ik een beetje een buikje gekregen. Dus daar ben ik een beetje onzeker over. Maar als we seks hebben denk ik daar helemaal niet aan eigenlijk haha XD

Nou m’n vriend zegt altijd dat ik mooi ben dus ondertussen schaam ik me niet meer.

ik heb genoeg dingen die ik niet mooi vind aan mezelf, maar schaam me niet voor mn vriend, die doet altijd heel gewoontjes, dus daar voel ik me wel bij op mn gemak

Ik heb wel dingen die ik niet mooi vind aan mezelf en waar ik me soms best voor schaam. Ben nog nooit naakt voor een jongen geweest, dus ik heb ook geen idee hoe zij daar op zullen reageren.
Maar zoals de andere ook zeggen, zelfs als hij het doorheeft zal hij vast naar de mooie dingen van jou kijken! :wink:

Ik schaam me voor heel veel, voor elk klein dingetje. Maar echt, als je vriend verliefd op je is, accepteert hij je helemaal. De dingen die jij als imperfecties ziet merkt hij niet eens. En geloof me, op dat moment boeit het hem ook vrij weinig.
Voor mij is het wel ‘geruststellend’ als hij me verteld dat hij me mooi vind, hoewel ik onderhand wel weet dat hij me accepteert.
Ik heb heel moeilijk gedaan in het begin, helemaal niet nodig! Dus geen zorgen, waar je je ook voor schaamt, ik weet bijna zeker dat hij er geen probleem van zal maken. :wink:

Het is niet dat ik me er voor schaam maar ik voel me ook niet bepaald zeker als mijn vriend me naakt ziet. Maar tijdens de seks denk ik daar eigenlijk helemaal niet over na en mijn vriend gelukkig ook niet. Jongens ‘schamen’ zich waarschijnlijk net zo hard als wij.

bedankt voor alle reacties!

Ik heb geen vriendje en durf ook niet goed omdat ik me echt schaam voor mijn lichaam. Ik vraag me af of een jongen het ook zo lelijk vind als ik zelf. meestal zeggen ze dat je die dingen bij jezelf uitvergroot vanwegee onzekerheid.

Probeer eens te beschrijven waarvoor je je dan precies (allemaal) schaamt. Ik denk dat je je veel te veel in je hoofd haalt! :sunglasses:

Ik denk dat er maar weinig mensen voor de volle 100 % tevreden zijn met hun figuur.Maar als ik sex heb dan denk ik daar op de een of andere manier helemaal niet zo aan eigenlijk.En ik denk dat jongens ook niet altijd tevreden zijn met hun figuur,ik probeer altijd gewoon te genieten :grinning:.

Er zijn zoveel dingen waarvoor ik me schaam, maar mijn ex heeft er nooit wat over gezegd. :’) Blijkbaar waren de prestaties indrukwekkend genoeg om mijn lichaam te compenseren, lolol.

Oh ik ken het gevoel, ik schaam me echt voor [b]alles[b] van mijn lichaam :confused:

Ik durfde ook echt niet uit de kleren voor mijn vriend eerst, schaamde me dood voor van alles en nog wat. Maar na al zijn woorden over hoe perfect ik ben, hoe schattig mijn buikje is, hoe lief mijn navel, hoe sexy mijn kont, en weet ik veel wat voor onzin, heb ik er helemaal geen problemen meer mee :’) Ik ben er inmiddels van overtuigd dat hij blij met mij is zoals ik ben, en zo hoort het. Ik kleed me nu zonder moeite bij hem om, sta bij hem onder de douche enz.
Hij was aan het begin ook onzeker, voor dat we elkaar naakt zagen maakte hij van die opmerkingen als; Ik heb geen perfect lichaam hoor, niet teveel verwachten, enz. Ik denk dat er genoeg mannen zijn die ook onzeker zijn, maar het grootste deel laat het niet/nauwelijks merken.

Haha dit ja :’)

Nee. Niemand is perfect. Ik accepteer mezelf volledig hoe ik ben. :slightly_smiling_face:

het lijkt me als jongen heelll irritant als je seks hebt en je vriendin gaat dan zeggen wat ze allemaal lelijk vind aan zichzelf enz, darom doe ik t ook niet. n jongen moet je accepteren als je bent of gewoon weg gaann