Schaamte voor me gebit

Ik zal proberen om morgen de foto hierop te zetten,
& nog bedankt voor alle reacties en tips !

Heb je ook een foto van het meisje ?
waar haar tanden ook op staan ?

Dat heb ik ook hoor, Ik vind het niet heel vervelend de rest van mn tanden staan wel recht.

foto?

Ik heb ook een beugel gehad, en als ik lach die je ook alleen mijn boventanden? Dus ik denk dat dat wel normaal is hoor xD

je moet wel even kijken of je verzekering het dekt of niet. Ik heb een basis verzekering die dekte het dus niet.

Maar ik heb ondanks dat wel een beugel gehad en mijn voortanden staan net geen 3mm (?) naar voren (da’s niks). (ik was in de vooronderstelling dat ik dat niet had en toen ging me beugel eruit). Maar het is nu gewoon iets geworden dat me kenmerkt en me eigen is geworden (hoewel het nauwelijks te zien valt). Soms denk ik was ik maar doorgegaan met me beugel maar dat had misschien geresulteerd in optisch langere voortanden en nou ja ik ben wel tevreden.

Bij mij is het anders.

Die ‘belangrijke tip’ zou ik niet gebruiken. Sorry, maar ik offer het lachen, eten en drinken daarvoor niet op.

ik heb vroeger heel vaak op mijn duim gezogen ><
mijn voortanden staan 8-10mm naar voren (da’s wel iets)

Lukt nieet, dus kijk even op mijn ‘hyves’ voor de foto’s.
x

http://lollyxpoppy.hyves.nl/

je kan de foto’s niet zien!

http://94.100.124.22/1102500001-1102550000/1102522501-1102522600/1102522570_5_gd9N.jpeg

Dit is dr gebit. jaa, sorry het valt ONTZETTEND mee. ik had het veel erger gehad.
Echt, geloof me, het ziet er juist prima uit!

Heb je alle foto’s bekeken ? D:
mijn voortanden staan ongeveer 8-10 mm naar voren ofzoo. (oke ietsjes minder dan 10.)

Kan niet ongeveer iedereen dat, overigens?

Ik heb een beugel gehad en mijn tanden zie je ook niet als ik lach.

ga huilen XD

Je kunt nu (alle) foto’s zieeen.

8 tot 10 mm?
Weet je dat zeker?
Want dan lijkt me toch dat je wel echt een beugel nodig hebt.
Ik had een overbeet van 12mm en ik MOEST een beugel anders zou ik over 10 jaar niet meer kunnen eten ofzo :\

Ik kon er een hele vinger tussen steken xD

okee… het kan ook iets minder zijn…
kan namelijk niet nauwkeurig opmeten met een liniaal.
dan 5,6 of 7 mm ?