schaamte rond schaamlippen

Hallo,

Ik vraag jullie om een paar tips, want ik zit er nog wel mee dat ik grote schaamlippen heb. Ondanks dat ik weet dat veel vrouwen grote schaamlippen hebben, heeft die gedachte me niet geholpen. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die mijn grote schaamlippen juist sexy vindt. Ik vind ze zelf ook niet lelijk, alleen als ik een onderbroek aanheb zie een bobbel. Bijvoorbeeld bij het zwemmen, tijdens gym en bij slaapfeestjes schaam ik me best wel erg. Ik ben trouwens vijftien en heb geen problemen tijdens de seks door mijn schaamlippen. Ik overweeg wel om later een operatie onder te gaan, maar ik vind altijd wel ‘‘in een gezond lichaam moet je niet snijden’’. Hebben jullie misschien tips dat de ‘‘de bobbel’’, hihi, minder opvalt.

liefs xx
:hugs:

Ik heb zelf het probleem niet, maar ik begrijp wel dat het vervelend is. Misschien helpen slipjes met een ‘dikkere’ onderkant? Zodat je ze er niet doorheen ziet bedoel ik dan.

Ah ik ken het probleem :frowning_face:, maar die ‘bobbel’ zie je echt niet. geloof me

Nou een keer kwam ik het zwembad, zei mijn buurmeisje heel droog ‘‘wat is die grote bobbel in je bikinibroekje’’? aii akward :frowning_face:

Misschien bedoelt ze haar buitenste schaamlippen.

daarom heten ze ook schaamlippen

Twee zwembroekjes over elkaar heen doen :slightly_smiling_face:

Dan heb je gewoon een outie (als in innie / outie denk dat je je daar wel wat bij voor kan stellen :p) dat is heel normaal hoor :stuck_out_tongue:

Ik dacht dat de term innie/outie met een ander lichaamsdeel te maken had?

Ik heb het probleem ook, maar niet wanneer ik ga zwemmen of iets dergelijks, volgens mij valt dat niet zo op hoor :wink:

Volgens mij heeft iedereen dit probleem toch?

ik herken je probleem, maar heb er nog nooit een opmerking over gekregen tijdens het zwemmen ofzo

Zo’n bobbeltje is echt doodnormaal, dat heeft bijna elke vrouw. Bij de een is het wat groter of juist wat kleiner dan bij de ander. Bovendien, je bent nog heel erg jong dus dan moet je vaak nog wel leren omgaan met bepaalde lichamelijke zaken. Denk hier over een aantal jaren nog eens aan terug, en bekijk dan of je nog steeds iets eraan wil doen.

Het kan ook met navels! :3

Joh!

Je vroeg het toch. :’)

Je weet er wel veel over :stuck_out_tongue:

Ik heb nog al… Tja… Grote buitenste schaamlippen waardoor ik snel in zwembroekjes en onderbroeken een ‘cameltoe’ heb. Ben ik de enige?

Nee je bent echt niet de enige hoor

ik heb het ook… ik heb zeg maar een bikini met een dubbel stofje aan de onderkant en hij zit strak rond mijn bovenbenen en dat scheelt wel…