Schaamte moment!

Ik zat net rustig op de bank in me alleen een BH en een nachtjapon erover heen, omdat ik me niet zo lekker voel. Nou goed, werd er op de deur geklopt en ik dacht dat is misschien me huisgenoot dus ik dacht ik doe even niet open met me zieke kop. Ineens hoor ik het slot van de deur dus ik dacht HUH, ik schrok me dood. Ik ren achter een muurtje en steek me kop om het muurtje heen om te kijken… komt ineens een man van de gemeente binnen om te kijken of alles in orde is in het appartement. Maar hij ging weer weg gelukkig haha! belachelijk dat ze gewoon binnen kunnen komen! En ik zat daar … half naakt. Hoop dat hij alleen mijn kop gezien heeft… ouwe vent!

Wat is jou grootste schaamte moment?

Lekker.
Ik heb geen idee wat mijn grootste ‘schaamtemoment’ is, maar wel weet ik dat hier al heeeel veel topics van zijn. : D

ieeeeee

Hahaha, best wel raar eigenlijk, dat hij zomaar binnen kan komen :astonished:

Ik fietste met me ex, wat toen nog m’n bijna vriendje was, naar mijn huis. Maar ik zat zo naar hem te kijken, dat ik niet voor me keek. En jahoor wat doe is, knal ik zo tegen een paal aan. Haha hij heeft me er nog lang mee gepest :zipper_mouth_face:

Dat is het ook, want hetzelfde geld zit je op de WC of sta je te douche… en toen ze ineens de deur open! :face_vomiting:

X’D ik was zo met mij vriend kick ass aan het kijken… die nerd in de film kon zo’n meisje optillen (zodat het meisje met haar benen over zijn heupen hangen zoiets)
dus ik zei zo “hij kan mij wel zo optillen he” mijn vriend keek me aan en toen moest hij lachen dus ik keek hem aan van huh waarom lach jij? en hij zei dat wat ik zei en toen begon ik te schamen want zo bedoelde ik datniet X’D nu plaagt hij mij ermee X’D

Pff, ik heb zoveel van die momenten gehad, ik ben nogal onhandig namelijk ;p Maar eentje die ik me wel heel goed herinner was toen ik een jaar of 8 was. Ik was op vakantie in Noorwegen en ging op de camping naar de wc. Ik was klaar, wil ik de deur van het slot halen, krijg ik het slot niet omgedraaid. Ik knoerhard schreeuwen & huilen; heeeeelp! ik zit vaaaaaast! Doet zo’n vrouw opeens de deur open: nee hoor!
Hij zat geeneens op slot, daarom kreeg ik dat ding dus ook niet omgedraaid :pensive:’ Volgens mij ben ik heel snel maar weer teruggegaan naar m’n ouders, heb hun ook maar niks verteld, ghehe ;p

Ik pleurde vandaag toen ik door de vensterbank wilde klimmen keihard op het dak, ik bleef haken, en bij ons weergalmt het vreselijk. Dus de hele buurt heeft mij horen zeggen: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, MERDE. ROT DAK, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. AUW. MERDE MERDE MERDE MERDE MERDE.
Zeer fijne gedachte :’)