Hi,
Ik schaam me heel erg om dit te delen, maar ik begon met masturberen toen ik 5 was. Ik wist niet wat seks is en hoe je baby’s kunt krijgen, maar ik wist wel waarvoor ik het deed. Ik zag bijvoorbeeld dat bij een animatie een robot vrouw een machine man kust en dan begon ik met masturberen. En dat deed ik met mijn hiel. Niemand had t me aangeleerd. Maar ik wist wel dat het om liefde ging. Mijn moeder had me een keer daar op betrapt en werd boos op me. Ze zei: “Ik wil niet meer zien dat je met je hiel aan je …. zit” en ze ging me ook de hele tijd controleren als ik moest slapen. En dan betrapte ze me nog een keer en nog een keer en zegt ze “Wat heb ik nou gezegd?”.
Ik schaam me op volwassen leeftijd heel erg met de gedachte dat mijn moeder mij daarop heeft betrapt en me er op heeft aangesproken. Domme vraag: Denken jullie dat ze weet wat ik heb gedaan?
En is het normaal dat zo’n kind masturbeert? Want op internet lees je altijd: “Tijdens de puberteit ontdekken mensen hun lichaam” Maar dan denk ik zo iets van…. Ik begon al op mijn 5e