Schaamte masturberen

Hi,

Ik schaam me heel erg om dit te delen, maar ik begon met masturberen toen ik 5 was. Ik wist niet wat seks is en hoe je baby’s kunt krijgen, maar ik wist wel waarvoor ik het deed. Ik zag bijvoorbeeld dat bij een animatie een robot vrouw een machine man kust en dan begon ik met masturberen. En dat deed ik met mijn hiel. Niemand had t me aangeleerd. Maar ik wist wel dat het om liefde ging. Mijn moeder had me een keer daar op betrapt en werd boos op me. Ze zei: “Ik wil niet meer zien dat je met je hiel aan je …. zit” en ze ging me ook de hele tijd controleren als ik moest slapen. En dan betrapte ze me nog een keer en nog een keer en zegt ze “Wat heb ik nou gezegd?”.

Ik schaam me op volwassen leeftijd heel erg met de gedachte dat mijn moeder mij daarop heeft betrapt en me er op heeft aangesproken. Domme vraag: Denken jullie dat ze weet wat ik heb gedaan?
En is het normaal dat zo’n kind masturbeert? Want op internet lees je altijd: “Tijdens de puberteit ontdekken mensen hun lichaam” Maar dan denk ik zo iets van…. Ik begon al op mijn 5e

Oh hhaha, same here. Niks geks aan hoor, jonge kinderen masturberen wel vaker, maar zij leggen niet de associatie met seks (komt later pas). In principe wordt ouders ook aangeraden om hun kind aan te raden het niet in het openbaar te doen, maar het is verder niet fout, raar of schadelijk, (juist normaal).

1 like

Ow maar is niks geks aan . Ik was 7 toen ik vaak aan mn vagina zat ik vond dat gevoel zo lekker altijd als ik in bed lag of filmpjes keek op me tablet zat ik in mn broek aan me vagina te voelen maar zonder seksuele gedacht want dat kwam pas toen ik 11 was dat ik bewust ging masturberen met een doel omdat je opgewonden was en klaarkomen fijn vond

1 like

same here! niet op dezelfde manier maar ik wist ook zeker voordat ik seksueel actief werd (rond 12-13, masturberen bedoel ik dan!) dat het een bijzonder plekje was met een bijzonder gevoel hoor. heel slecht om daar kindern een schuldgevoel over aan te praten!

2 likes

Dit inderdaad

1 like

Je moeder wist waarschijnlijk wel wat je deed. Het is jammer dat ze verkeerd reageerde. Masturberen is heel erg normaal. Ook babies doen het, alle kinderen op elke leeftijd. Het is jammer dat jij je slecht voelt voor zoiets normaals.

Ik ben zelf ook begonnen op veel jongere leeftijd dan de puberteit. Voel me nog steeds schuldig dat ik mijn arme beer daarvoor heb gebruikt. Haha :wink:

1 like