schaamte dokter

lieve girlsceners

ik zit met een probleem
ik moet morgen naar de dokter en ik weet bijna zeker dat ik in mijn ondergoed moet zitten
maar ik ben erg preuts en ik heb ook veel littekens op mijn benen
kunnen jullie me tips geven hoe ik me erdoor heen sla

xxx

Voor de dokter is het niet echt iets nieuws, hij komt verschillende problemen dagelijks tegen dus daar moet je je niet druk om maken :slightly_smiling_face:

Ik snap je heel goed, maar hou jezelf voor wat hierboven ook al gezegd is: hij ziet heel veel dingen en is veel gewent! Succes!

Boxertje aandoen, doe ik meestal ook als ik voor personal stuff naar de dokter moet. Maakt het iets minder awkward.

De dokter ziet dagelijks mensen die hij moet behandelen in hun ondergoed, dus daar kijkt hij echt niet van op hoor. En zoals al gezegd werd, gewoon een boxertje aandoen als je je daar fijner bij voelt.

Ik had een paar weken terug last van een abces bij mn anus. Ik vond het eerst nog wel lastig om mijn broek naar beneden te doen, ook omdat ik door mijn gezondheidsproblemen er niet uitzie van onder… Maar je moet je er even overheen zetten. Ze zien zo veel, ze onthouden het echt niet… Als ze je daarna een keer tegen komen denken ze niet, oh dat was dat meisje met die rare benen…
Klinkt misschien heel bot zo, maar tis waarschijnlijk wel belangrijk waarom je er heen moet, anders ging je niet…
Het komt goed! :sob::muscle:

Niet schamen, ze komen zoveel verschillende problemen tegen op een dag. Het komt wel goed! Succes!