Schaamt hij zich voor mij?!

Mijn vriend en ik zijn al bijna anderhalf jaar samen en ik ken zijn 4 beste vrienden nog steeds niet. 1heb ik toevallig ontmoet want hij kwam opeens lang.

Toen mijn vriendje zijn beste vriend belde vertelde hij aan de telefoon tegen zijn vriend dat ik niet in de kamer was. Maar ik was er wel. Ik mag hem ook nooit bellen als hij bij zijn beste vriend is, ook al is het maar voor 5minuten. Hij zegt dan “je weet dat ik je wil bellen maar ik ben nu bij mijn vriend”

Dat snap ik dan ook, maar ik heb meer het gevoel dat hij mij wilt verbergen voor iedereen. Hij wilt geen vriendin hebben als hij bij zijn beste vriend is…daar lijkt het op.

Is dat allemaal raar? Of doe ik nu obsessed?? Dankjewel

Het is raar geloof me. Praat erover ik zelf zou het erg vinden en er wat van zeggen… so go for it !

Heb je hem al eens verteld dat je ermee zit?

Ik heb niet echt verteld dat ik er mee zit. Maar ik heb wel al een paar keer gevraagt wanneer ik zijn vrienden nou eindelijk zou ontmoeten maar hij vind het helemaal niet belangrijk zegt hij en hij zegt ook steeds “dat komt wel”
Verder ga ik er dan niet meer op in en vraag ik het veel later pas weer.

Ik ben wel heel blij om te horen dat jullie het niet raar vinden!

Ik vind dit ook best raar, dat je niet iets gaat doen samen met zijn vrienden, snap ik nog wel. Maar hij kan niet doen alsof jij niet bestaat? Inderdaad eens over praten en je niet laten afschepen.

Ik vind dit wel heel raar, na anderhalf jaar mag dat echt wel eens gebeuren…

Ze vinden het toch juist wel raar?

Ik vind het raar en ook niet echt kunnen eigenlijk. Ken je z’n ouders wel? Hoe oud zijn jullie? Ik heb ooit wel iets soortgelijks meegemaakt en dat kan ik niemand aanraden, voordat ik van de deuk in mn ego af was…

Sorry :flushed: bedoelde wel raar

Ik ken heel zijn familie en hij de mijne, we zijn allebij 21.
Daarom vind ik het ook zo raar

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat jullie iets jonger waren, gezien zijn gedrag dan. Ik vind het erg raar, ik zou juist denken dat hij trots zou zijn op zijn vriendin. Het enige “excuus” voor zijn gedrag die ik kan bedenken, zou zijn dat hij eerst wat bang was voor de reactie van zijn vrienden. Misschien vonden die relaties maar niks toen het begon tussen jullie. Maar nu jullie al 1,5 jaar verder zijn durft hij niet aan te komen met ‘‘ohja dit is ‘Pandorax’, mn vriendin al 1,5 jaar’’. Maarja dat zou nog steeds een rot excuus zijn…