schaamt hij zich voor me ?!

hee!
ik heb laatst via via een jongen ontmoet
ik zit in de 1e en ben 13 hij zit in de 3e en is 15.
we zaten een beetje te kletsen enzo en ik weet eiig niet meer hoe we op het onderwerp kwamen maar hij vroeg voor de grap of ik hem wilde zoenen.
nou ik zij ja, en later toen we het er sirieus over hadden zij hij
oke maar ik zoen liever niet op school ik wil niet dat mensen ons zien en denken dat we wat hebben.
we gaan niet sirieus zoenen ofzo maar dit meende hij wel.
en door wat andere dingen die hij zij kreeg ik beetje het idee dta hij zich voor mij schaamt omdat ik een brugger ben.
ik had het gevraagt en toen zij hij helenmaal neeeeeh echt niet. dat is het niet ik schaam me niet voor je enzo, als we sirieus iets hadden zou ik het niet erg vinden!
maar het overtuigde me toch niet echt…’
wat denken jullie?
ik vind hem stiekem best wel leuk maar moet ik het nu er maar bij laten?

xxxx thnx voor lezen <33

Ik weet niet, heb je hem ooit in real gesproken?
Op msn weet je namelijk niet altijd wat jongens bedoelen

Ik snap wel dat hij niet zomaar op school met je wilt zoenen als jullie nog niks hebben. Want dan zijn er genoeg mensen die het zien en dan krijg je weer verhalen over ‘dat stelletje’. Denk eigk dat je hem eerst wat beter moet leren kennen

Ja, jongens zijn vaag op msn. Ik zou inderdaad eens in RL met hem afspreken, en dan kijken of hij echt zo leuk is. Dan merk je bovendien of hij zich schaamt of niet.

Ja das waar…
op msn zit ie me altijd uit te dagen enzo maar als ik hem dan op school zie wordt ie rood enzo… en durft hij amper wat te zeggen
maar ga zeker wat met hem af spreken om te kijken hoe het loopt

xx thnx !

wat dat op msn dan? dat staat er toch nergens bij, of bne ik nou blind aan eht doen?
nja praat gewoon verder met hem, voor mij klinkt hij hier niet alsof die het erg zou vinden.

Als ik hem was zou ik me wel schamen ja.

Msn is onbetrouwbaar
je moet ook kijken in het echt hoe hij dan reageert enzo
dan kan je ( meestal!) ook wel zien of die het meent enzo
succes!

sorry,ik zou me ook schamen
:blush:

Me too

je haalt de woorden uit me mond.

hoezo zou hij zich moeten schamen dan?

Ik weet niet hoor.
Misschien wilt hij gewoon niet dat er geroddeld wordt ofzo.

Ik was al aan het zoeken waar msn stond.

Ik zou dat ook neit willen hoor ook al zou ik jou geweldig vinden, want dan krijg je inderdaad al die roddels en je vrienden die dan flauwe grappen gaan maken en dat soort dingen. Ik denk niet dat hij zich voor je schaamt maar dat hij gewoon (nog) geen zin heeft in al die roddels e.d. of hij wil een excuus hebben om met je uit te gaan :stuck_out_tongue:

Ik snap ook wel dat hij als hij je normaal tegen komt rood wordt,
als hij op msn vaak met je praat kan het best raar zijn om iemand dan in real life aan te spreken

Ik zou t ook niet fijn vinden om uitgebreid te zoenen op school, hoeft toch niet waar iedereen bij is…