Schaamlippen

Ik heb dus hele grote schaamlippen, ze hangen er wel 2,5 - 3 cm uit. Ik heb er best wel last van vooral met fietsen, maar ook als ik bijvoorbeeld een strak broekje aandoe. Als ik dan een bikini aandoe zie je ook een beetje een bobbel daar zitten. Ik ben 15, en ze zeggen dat het weer normaal groeit maar daar geloof ik dus echt niks meer van. Ik heb het al 1 jaar ofzo… Ik durf het niet aan mijn moeder vertellen, maar ik wil wel graag naar de huisarts.

Tja dan is toch,
hoe moeilijk het toch is moet je het toch tegen
je moeder gaan, Want zeg nou zelf je gaat toch neit aleen naar
de huisarts?!

Je kan ook in je eentje heen gaan? Je dokter mag niks vertellen ofzo…
maar volgens mij is het best normaal ??

Je kan er niks aan doen, want het is best normaal dat je binnenste schaamlippen eruit hangen.

Je kan naar de dokter gaan, maar dat zal weinig nut hebben. Want als je er echt iets aan wilt doen (Moet je volgens mij al wachten tot een bepaalde leeftijd volgens mij?) moet je het operatief laten verwijderen. (Als je er zo’n last van hebt) En dan moeten je ouders er wel wat vanaf weten.

Of misschien een inlegkruisje?

Ik had op zo’n site gelezen waar ze zo’n correctie doen dat er geen leeftijd aan verbonden is (voor jong en oud). Mja, weet niet of ik het dan wel goed heb gelezen XD.
Een inlegkruisje die schuurt best wel.

Als je er echt last van hebt, zowel mentaal als lichamelijk, dan kan de huisarts je doorverwijzen. De operatie kan ook vergoed worden. Hier is volgens mij geen leeftijd aan gebonden.