Schaamlippen

Het viel me altijd al op maar ik dacht valt vast mee, tot ik laatst een filmpje zag van een programma waarin een meisje haar schaamlippen liet verkleinen omdat ze heel groot waren. Mijne zijn groter dan die van haar waren dus dit was het moment waarop ik echt ben gaan twijfelen, heel soms met fietsen bijvoorbeeld heb ik ook last maat het is meer qua uiterlijk dat ik het niet mooi vindt, even voor de duidelijkheid ik heb geen vriendje ook geen seks maar schaam me zo

Er is niks om je voor te schamen. Elke vagina is anders en een perfecte vagina bestaat niet.

Je moet niet op dat soort dingen letten, tbh. Er is niets mis met lange schaamlippen. Alle vagina’s en schaamlippen komen in andere vormen en maten. Niets om je voor te schamen.

Het maakt mannen echt niet uit hoe je er down under uitziet.

Mocht je er ooit aan denken om te doen, onthoud dat dan ook alle zeer gevoelige zenuwen weggehaald worden. Dus het kan dat seks daarna heel anders en minder fijn is.

Dankjulliewel voor de serieuze reacties! :+1:t2:

Weet je, geslachtsdelen zijn er niet voor gemaakt om mooi te zijn. Zolang je er geen last van hebt, zou ik er niets aan doen. Het is zeker niet iets om je voor te schamen!

Encore superlief dankjewel voor de reactie

Ik zou je er niet te druk over maken. Een schaamlipcorrectie zorgt vaak juist voor meer pijn bij seks en ook gevoelloosheid. Enkel als je er echt vaak last van hebt, zou ik het overwegen, maar dat heb je niet volgens jezelf.

Van jezelf houden en jezelf aanvaarden is het mooiste geschenk dat je moeder natuur (en jezelf) kan geven! :slight_smile:

Alleen als je bijvoorbeeld last hebt van je schaamlippen, (pijn bij het fietsen etc.) Is het handig om er wat aan te laten doen. Maar dat hoef je echt niet te doen als je het alleen maar ‘niet mooi’ vind. Als je nog in de groei bent kan het ook nog wat meer bijtrekken zodat ze minder groot lijken. Maar maak je echt niet druk, niemands vagina ziet er hetzelfde uit. Je hoeft je nergens voor te schamen. Best veel meiden hebben schaamlippen die wat groter zijn. :slightly_smiling_face: