Schaamlippen verbergen

-

Hmm, ik heb eigenlijk geen idee…
Misschien een niet al te strak broekje kopen of in een kleur waar dat niet zo in opvalt?
Zoals zwart of iets met een hele drukke print?
Ik zou dan zelf in ieder geval geen wit dragen denk ik.

Zo’n omslag sjaal voor rond je middel of een kort jurkje ik hoop dat je hier misschien wat aan hebt ! :wink:

een printje is inderdaad wel een goed idee, dan valt het al minder op denk ik.

Ik koop altijd strakke bikinibroekjes, anders gaat dat niet goed als ik een duik neem in het water denk ik… En ik heb een bikini in de kleur roze, ik denk dat het daarin nog steeds vrij zichtbaar is. Die bikini is nieuw dus mag ik er niet nog een.

Een omslagdoek ofzo zou wel kunnen maar ik zou graag ook zonder een omslagdoen enzo willen dat je het niet zag, als ik bijvoorbeeld het water inga zou zo’n doek of jurk ook uit/af moeten.

er zijn genoeg goedkope bikini’tjes op het moment, dus een nieuwe aanschaffen omdat je je anders daarvoor schaamt lijkt me het waard.

Kan je die bikini misschien nog om ruilen of heb je 'em al langer ? :slightly_smiling_face:

Inruilen kan niet meer, maar stiekum zou ik dat ook niet willen omdat ik de bikini echt perfect vind, alleen vind ik het zo ontzettend lelijk dat je in m’n bikinibroekje zo’n bobbel ziet zitten.

Iets over je bikini broekje heen doen is denk ik de enige optie … , maar als je dat niet leuk vindt moet je dat ook niet doen.
Niemand is perfect en ik weet zeker dat meer meisjes ook daar wel last van hebben dus je hoeft je nergens voor te schamen ! , liefs

ik heb t ook, in een zwart boxerbikini broekje zie je t minder.

Zelfs bij magere meiden zie je een bobbeltje daar. Ik zou me er niet te druk om maken, ieder meisje heeft schaamlippen.

Ik let echt niet op de kleur en print van mijn bikini, gewoon een strak bikinibroekje (ook weer niet te strak zodat je kwab creëert haha) en dan… oke dit klinkt raar… je binnenste schaamlippen zeg maar meer tussen je buitenste leggen/stoppen dan hangt er iig niet zo’n bobbel, werkt prima bij mij en zeker met een strak broekje

Ik had een bikini voor 8 euro bij de H&M, dus je zou daar eventueel nog even kunnen kijken. Of je doet onder je bikinibroekje een string (zodat het bij de achterkant er niet onderuit komt) zodat het wat meer bedekt is

@ asblueas,
Haha klinkt raar ja, maar toch nog niet zo’n slecht idee hoor. ^^

@ xCrystal,
Ja klopt er zijn veel goedkope bikinis maar dan zit ik ook altijd met het hesjes… Ik heb niet zoveel borst dus zoek ik deze ook altijd zorgvuldig uit en ik denk ook niet dat m’n probleem opgelost word met een andere bikini eerlijkgezegd.

@ beertjeschips
Ahh okee. Ik ben eigenlijk niet van plan om te gaan zwemmen, dat is niet echt mijn ding maar soms zijn er wel van die ettertjes die je in het water gooien. Ik ben benieuwd of dat inlegkruisjes dan wel blijft plakken in het bikinibroekje.

Inlegkruisjes ieh, dat is vragen om een kans op schimmelinfecties, zeker in de zomer, je moet alleen zooi gebruiken als je ongesteld bent :wink:
Gewoon strak broekje en een beetje ‘goed neerleggen’ haha

Ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die daar op gaan letten bij anderen hoor. (:

Heh? Wat heeft gewicht er mee te maken?

I hope so :’)