Schaamlip probleempje

Hey meiden dit onderwerp gaat niet echt over seks ofzo, maar ik wil wel graag tips, antwoorden en advies!
Enkele dagen geleden ontdekte ik een klein verhard stukje op mijn rechter schaamlip. Het leek toen nog op een soort bultje, maar nu heb ik het idee dat dit bultje veer groter is geworden en over een groot deel van mijn schaamlip is uitgebreid. Om mezelf een ongemakkelijk doktersbezoek te besparen, vroeg ik me af of iemand weet wat dit is, en of het schadelijk is. Als iemand het zelf ook heeft (gehad) dan hoor ik het graag!

misschien een soa? of misschien een korstje?

als ik jou was zal ik toch maar naar het ongemakkelijke doktersbezoek gaan :slightly_smiling_face:

Ik heb geen idee, zou toch naar de dokter gaan :’]

Ik zou het sowieso even aan je vader/moeder vertellen en er toch even mee naar de dokter gaan…
Verder weet ik niet wat het is, sorry.
Een upje voor jou

een koortslip?!?! ze kunnen daar namelijk ook komen. maar dan moet het wel overgebracht worden ofzo

Het is geen kortsje, of iets van een koortslip. Het zit namelijk niet op m’n huid, maar er onder. Ook kan het niet van geslachtsgemeenschap komen, want ik ben nog maagd…

ohh, dan zou ik het echt niet weten… misschien ff googlen ofzo? en anders dokter en ouders

een puistje ding ofzo iets?
dat kan je daar ook hebben. volgens mij ;d

misschien gwn even afw88… ik had eerst ook een soort jeukende rode vlek en na een tijdje ging die gwn weg

Geen idee.

Pukkeltje? Kan gebeuren :slightly_smiling_face:

na aanleiding hoe je dit beschrijft, denk ik dat het een steenpuist is.
die heb ik ook altijd op van die gevoelige plekken, vaak op m’n bovenbenen&achterwerk, tsss ahaha.
(ja je bovenbenen zijn echt heel pijnlijk als je daar een puistje uitknijpt!)