Schaamlip probleempje

M’n vriend en ik willen graag met elkaar naar bed maar één ding zit me tegen.
M’n binnenste schaamlip is zo groot dat hij gewoon 3 cm eruit steekt ofzo en het ziet er niet erg mooi uit… Ik vroeg me af of misschien meerdere dit probleem hebben en of het normaal is? Heb er namelijk nooit van gehoord.

Alvast bedankt.

Geen enkele jongen heeft daar last van. En als hij dat wel heeft, en je niet meer hoeft; ben je beter af zonder.

Hier zijn al best veel topics over. Maar het is normaal, de binnenste schaamlippen kunnen asymmetrisch zijn.

Maar bij mij is het best wel erg. Er steekt gewoon de hele tijd wat uit. En ik heb er ook last van als ik fiets bijvoorbeeld.

is toch best normaal :$?

Schaamlippen zijn er in alle soorten en maten…

De perfecte schaamlip bestaat niet…

Ja, maar dat het er gewoon 3cm uithangt?

don’t worry, er zijn er veel meer die dat hebben en je bent dus zeker niet de enige!
bij iedereen ziet het er anders uit en jongens zullen er echt geen problemen mee hebben of wat dan ook : )

Dat is hartstikke normaal. :3

message.

Ik heb het zelfde probleem, heel vervelend. :l

Een vriendin van mij heeft het weg laten halen door plastische chirurgie. Idee misschien?

@iBorretje ze is 14.

Same here, mijn vriend vindt het volgens mij niet eens raar of iets. Zelfs beffen is geen probleem hah. (wat een kutwoord, beffen).

Klinkt misschien heel gek, maar zoek anders eens op internet naar plaatjes van schaamlippen, dan zul je zien dat er geen eentje gelijk is en dat er geen een paar schaamlippen is dat er perfect uitziet.

Het is zeker niet raar! Er bestaan eigenlijk geen perfecte schaamlippen.
Maar ik vraag me wel wat af… Zie je het dan niet zitten in een bikinibroekje bijvoorbeeld? *Dit is absoluut niet gemeen bedoeld, maar ik vraag het me gewoon af!*

Niemand heeft de zelfde schaamlippen… Een ex van mij zei dat hij liever een vaginag had met schaamlippen dan een vagina met schaamlippen erin… Moest daar altijd om lachen want ik wist nooit de reden waarom

Als je schaamlippen eruitsteken is echt doodnormaal, maar je zegt dat je er last van hebt tijdens het fietsen ed. dan zou ik wel even een huisarts bezoekje in overweging nemen! Succes!

hij heeft toch alleen maar het gat nodig!

Nee, dat niet… Gelukkig.