Schaamhaar stoppels... ;(

Hee iedereen,
Elke keer als ik mn schaamhaar scheer krijg ik daarna stoppeltes, rode bultjes en het voelt helemaal niet glad :frowning_face: hebben meer dit? Of is mn scheermesje te bot? hoe zorg ik ervoor dat het scheren wel goed lukt?
Ik voel me hier best onzeker door op dit gebied.

Xx

Ik had dit eerst ook, alleen toen scheerde ik elke dag. Dat is echt not done!
Ik begrijp dat je het altijd glad wilt hebben maar scheer het ongeveer om de 2 dagen zodat er geen irritatie meer ontstaat. En daarna goed insmeren met bodylotion.

Probeer verschillende scheermesjes uit! Zelf gebruik ik daar altijd van die wegwerpscheermesjes van de Action voor, gebruik hetzelfde mesje maximaal twee keer en gooi ze daarna weg. Is wel zo hygiënisch en die dingen worden erg snel bot. Goede scherpe mesjes kan je het beste gebruiken en inderdaad iets van bodylotion ofzo erop smeren, ruikt fijn en voelt ook superzacht :slightly_smiling_face:

up :flushed:

Scheer met de haarrichting mee. Als het dan nog niet glad genoeg is heel even tegen de richting in. Verder moet je het idd niet te vaak doen.

Het gaat bij mij altijd zo irriteren als ik het tegen de richting in scheer. Ben er een halve dag blij mee en dan heb ik vervolgens 2-3 dagen spijt :’)

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-onthaartopic.-voor-al-je-vragen-en-tips-lichaamshaar-261334.0.html

heb ik ook altijd! Moet wel zeggen als ik tegen de richting in scheer gaat het wel echt beter weg haha, maar de eerste 2 dagen is prima maar daarna gaat het ook irriteren en dat duurt dan ook 1.5 tot 2 dagen… erg vervelend

ik heb dit probleem ook, mijn vriedinnen raden me aan om van die hars dingen te halen bij de kruitvat. heb nog geen idee of het werkt