Schaamhaar scheren?

een woord schat ‘brazillianWAX’

niets is normaal/abnormaal. dat bepaal jij zelf wat jij voor jou normaal vindt.
ik doe het niet, het jeukt me veeeel te veel en als ik ongesteld ben en ik doe een maandverbandje in doen de randjes pijn. schaamhaar zit daar om je vagina te beschermen, en ik houd het lekker zo.

Ik hars het liever en ik haal alles weg. Vind ik veeeeel fijner. Zo’n bos irriteert alleen maar. Je moet zelf kijken wat voor jou het fijnst is.

ik ook , maar volgensmij doen de meesten meisjes/vrouwen het wel
ik vind het ook hygienischer , maar iedereen moet zelf beslissen , 't is jou lichaam!

gaat er helemaal af bij mij, veel hygiënischer en prettiger. Volgens mij zijn er maar bar weinig vrouwen/meisjes die het compleet laten staan. Zo’n oerwoud is ook niet bepaald fijn voor de persoon met wie je het bed deelt…

Ik krijg het nooit helemaal weg met scheren, ik ga binnenkort maar eens harsen proberen denk ik. Ik heb nu steeds last van korte haartjes die ik gewoon niet wegkrijg en ingegroeide haren enzo en het ziet er gewoon niet glad uit.
En het is ook na 1 dag al weer terug?

ik scheer het,voor zover mogelijk, helemaal weg.
ik vind het hygiënischer en ik voel me er fijner bij , als bij een bos haar.

niks is abnormaal of normaal, tis maar net waar je je het fijnst bij voelt zelf.

Ik doe het ook, omdat ik het mooier vind en ik vind het frisser tijdens de menstruatie.

Sorry hoor, maar waar slaat zo’n reactie op…

Ik haal het met een lady shave weg, dan heb ik geen last van irritatie’s enzo, en ik heb harsen een keer geprobeerd maar dat vind ik niet echt fijn.
Iedereen moet zelf weten wat die doet maar je voelt je bij een jongen ook meer op je gemak als je niet een hele bos hebt toch?!

Nou sommige meisjes gaan niet meteen naar het 3e honk als ze iemand tegenkomen. Ik tenminste niet. Maar ik snap sowiso niet dat je het niet kan bijhouden, dat kan toch niet in de zomer met je bikini?

Ik vind het hygiënisch en fijn. Tja je moet het bijhouden maar bij mij is dat automatisme. Douche elke ochtend, kost dan nog geen minuutje.

dank jullie!

Hahahahahaha ik had net geantwoord in dit topic en toen zag ik dit filmpje.

.

hahaha echt GENIAAL.

In eerste instantie vind ik het schoner, want haar vind ik vies.
Ten tweede, je weet maar nooit wat er in het weekend gebeurd en ik wil niet met haar down under zitten.

Huh, menen jullie dit nou? Ik denk dat ze oud genoeg is om te weten wat ze zegt aangezien ze zwanger is en met die ‘onzekerheid’ zal het wel meevallen… Wat ze wil zeggen is dat, naarmate je een seksleven krijgt, het hoogstwaarschijnlijk zo gaat zijn dat je het prettiger vindt als je schaamhaar eraf is of als het kort is. Je kunt toch begrijpen dat een jongen het prettig vindt als er geen hele lange haren op je vagina zitten als hij je oraal gaat bevredigen? My god.