Schaamhaar scheren?

Wie van jullie scheert hun schaamhaar echt helemaal weg?
Is dat normaal?
Ik heb echt geen idee :blush:

Waar jij je goed bij voel, dát moet je doen. Maakt niet uit wat anderen ervan vinden (:

Waarom zou dat niet normaal zijn?

Ik vind het hygiënischer en fijner.

Ik doe dat ook… vind het idd ook veel hygiënischer. Maar ik doe het met ontharingscrème, niet scheren.

ik doe het niet, geen zin en ik vind het nutteloos.
Niemand ziet het ^^

Eerst deed ik het niet maar sinds kort ben ik het maar gaan proberen en het is wel hygiënischer en heb er geen last van (lees; jeuk etc.) Dusja, waarom niet.
Enige nadeel is, is dat je het bij moet houden want soms wel vervelend is maarja.

ik doe het altijd
voel me op een of andere manier vies met schaamhaar

ik vind het zelf gewoon fijn. niet om hygiëne want ook met een bos schaamhaar kun je heel schoon zijn hoor! maar zelf vind ik het fijn dus doe ik het. als jij het niet wilt doen of niet fijn vindt doe je het gewoon niet.

behalve als je een vriendje hebt dan :stuck_out_tongue:

k vind schaamhaar maar vies! bij mij gaat alllles eraf.
al zal dat straks op het eind van mijn zwangerschap een beetje moeizaam gaan!
dan maar even met een spiegel erbij proberen ofzo! haha

@Ladylied
ik weet niet hoe oud je bent… maar wat als je opeens een jongen tegenkomt en er gebeurt het een en ander… en er staat zeg maar een groot oerwoud down under…
ik zou me dood schamen.

Ik doe het.
Ik hou het nu wel meer bij sinds ik een vriendje heb.

Ik scheer het meeste weg, niet alles
Ik heb een vriendje en vind het zoals al eerder gezegd veel hygiënischer en fijner zonder

ik hou het altijd super glad en dat vindt mijn vriendje ook leukee:)

Ik haal het helemaal weg ja. Geen zin om moeilijk te doen met streepjes, driehoekjes of andere figuren.

hoe krijg jij het dan mooi glad? bij mij blijven altijd kleine “stoppeltjes” zitten, zelfs als ik het net heb geschoren. helemaal mooi glad en zonder rode wondjes wordt het nooit…