schaamhaar scheren

ik heb een best domme vraag
maar schreren jullie je schaamhaar,
want ik heb nu een vriendje en je weet maar nooit
maar t lijkt me nu niet zo geweldig voor hem als je daar zo hele bos schaamhaar hebt zitten…
:blush:

Ja ik scheer het. Niet alleen speciaal voor een vriendje ofzo, maar gewoon voor mezelf omdat ik dat frisser vind.

^ dit.

ik scheer ook. Voor mezelf
je geeft zelf aan dat je het niet echt lekker/fris vindt… dus gewoon scheren dan, zeg ik :slightly_smiling_face:

Ik ook, voor mezelf, zelfde redenen als de mensen hierboven :wink:

Schaamhaar laten staan is niet onhygiënisch, volgens mij is het zelfs hygiënischer dan wel scheren (maar dat zou je moeten googlen). Het is echter niet meer van deze tijd. Als verder niemand het ziet hoef je daar geen boodschap aan te hebben, maar als je een vriendje hebt raad ik het aan er wel iets aan te doen. Dat betekent niet dat je alles af hoeft te scheren. Je kunt het ook kort bijknippen, of een streepje laten staan.

Ik zou er gewoon lekker iets aan doen. Het is 2 tellen werk, gewoon onder de douche huppakee, en het is voor je vriend wel zo fijn.

ik niet, maar wil het misschien wel, maar gaat dat niet prikken of jeuken, als er stoppels komen?

Ik vind dat echt ranzig, schaamhaar, dus weg ermee :'D
Ik scheer dat echt al sinds dat ik dat heb eigenlijk

[i]Mwa,

Het jeuken/prikken verminderd wanneer je het vaker doet.
Ik scheer heel mijn schaambot (de Venusheuvel, zoals people het noemen). Daartussen, probeer ik het ook deels te scheren, maar liever doe ik dat bijknippen. =)

Nee, er is niks engs aan.[/i]

even ter informatie, voor de snuggere onder ons, ik scheer het haar weg, niet het bot. je weet tegenwoordig maar nooit op girlscene, niveau gaat drastisch omlaag

Same for me
En het lijkt me voor hem ook niet prettig om met z’n hoofd eerst door een oerwoud te moeten gaan voordat die mij kan beffen…

Ik scheer gewoon alles omdat ik dat zelf frisser vind.

ik vind het niet oz fijn dat alles erin blijft hangen als ik ongesteld ben. Ja oke beeeetje overdreven geformuleerd het is natuurlijk niet letterlijk zo maar je snapt wat ik bedoel

Domme vragen bestaan niet (oke behalve of je zwanger kan worden zonder seks) maar ja ik scheer het. Vind het zelf fijner en lijkt me voor je vriend inderdaad ook fijner. Dus als je je daar fijner bij voelt gewoon doen :slightly_smiling_face:.

Ik scheer het allemaal af. Voor mezelf , maar ook voor mn vriendje.

Ik scheer alles weg.
Gewoon omdat ik het goor en lelijk vind.

Zoals dat topic eerder vandaag :grinning_face_with_smiling_eyes: