Schaamhaar scheren

Hey allemaal,

Ik heb een nieuw account aangemaakt voor dit, daarom zo weinig berichten.

Ik wou dus beginnen met schaamhaar scheren, maar alles was heel lang. Ik heb geprobeerd te knippen, maar dan ging het nog niet. Heeft iemand misschien tips hiervoor?

En ik heb op mijn been kleine donshaartjes, dus als ik mijn schaamhaar wil scheren, dan scheer ik die mee. En als ik die meescheer dan worden dat kleine, zwarte haartjes en de keer daarna moet ik die weer scheren. Nu ben ik bang dat ik steeds meer zwarte haartjes krijg. Weet er iemand misschien hoe ik dit kan vermijden?

Bedankt alvast en sorry als dit fout staat.

gewoon alles scheren

waxen of als je er een groot budget voor over hebt laseren zou ik zeggen?
Ik zie het probleem niet echt, ja dat je dan meer moet scheren maarja so be it. heeft iedereen we last van denk ik

Ik begon eerst ook met proberen te knippen, maar dat deed bij mij een beetje pijn ofzo. Dus toen heb ik de tondeuse gepakt en dan op 1 millimeter alles wat niet in de buurt zit van mijn vagina kort gemaakt. Daarna kon ik het veel makkelijker scheren en/of waxen. De haren rond mijn vagina ben ik gewoon heel voorzichtig in kleine stukjes gaan scheren, en dan steeds goed de haren uit je scheermesje halen dan gaat dat prima. Met scheren altijd scheerschuim of gel gebruiken, nooit alleen water of douchegel ofzo. Hopelijk heb je er wat aan xx

Ik gebruik ontharingscrème, daarmee haal ik alle haartjes daar weg.

Algemeen ontharings topic.