Ja ik wil me schaamhaar scheren maar weet niet hoe? Ik wil het doen met scheerschuim en een scheermesje maar weet niet of je van boven naar onder, of van onder naar boven moet scheren.
Naja het beste kun je van boven naar onder doen. Anders kun je ingegroeide haartjes krijgen en dat kan uitlopen op een drama. Iemand die ik ken had dat een keer, kwam een enorme bult en er moest een drain in om de troep eruit te laten lopen. Geloof me, da’s niet fijn :"D
En verder met een goed scherp mesje, geen botte, dan krijg je snel uitslag. En het beste is om de dag(en) erna geen kanten slips te dragen. Dat gaat heel erg irriteren.
Van boven naar onder, maar dan krijg je nooit alles weg, tenminste ik dan. Je kan het beter waxen, dan is tenminste alles glad…
Auw o.o Ik ga ook altijd tegen de haarrichting in, daar niet van :"D Maar dan krijg je hele erge uitslag enzo. Ik in ieder geval.
ieeuhiieuw
Boven naar onder en eventueel een klein beetje schuin, dus van links naar rechts.
Je kan van te voren je schaamstreek scrubben met gezichtsscrub, scheerschuim, goede natte scheermes en na afloop mini beetje bodylotion.
Ja nogal ja… Het moest ook steeds opengesneden worden :"D
ik hoor iedereen altijd maar van ingegroeide haren. Maar ik heb dat echt nog nooit gehad.
ik heb besloten me helemaal niet mer te scheren van onder, het deed elke keer zo’n pijn die ingegroeide haartjes en het jeukte afgrijselijk ( lees: ik zat twee weken nadat ik me geschoren had te krabben en das niet charmant :’)) dus nu alleen dat beetje dat buiten mn bikinibroekje valt en meestal gewoon short aan. boeien met gym, ik neem aan dat zij ook wel schaamhaar hebben en anders: wie gaat er op mijn schaamhaar letten?
@Karlijn1997
Ehmm…je vriendje xD
Maar je kan ook wat buiten je bikini ‘valt’ gewoon epileren.
En wat zijn eigenlijk ingegroeide haren?
Alle haren zijn toch ingegroeid xD?
Maar, sorry hoor :p, vinden jongens dat echt zo erg vreselijk? Ik snap dat het geen oerwoud mag zijn maar waarom moet het helemaal kaal? Ik bedoel twintig jaar geleden stonden de Playboys vol met modellen met echte bosjes. Niet dat ik daar naar terug wil maar gwn als je wat buiten de bikini valt wegdoet en de rest gwn kort doet is dat toch oke? Of ben ik nou helemaal gestoord volgens jullie xp
Als je veel last hebt van bultjes en dergelijke, dan kan je ook van die mesjes kopen die ‘trimmen’. Die snijden het een stukje boven je huid af waardoor het niet glad is, maar gewoon kort, maar je hebt dan wel minder last van irritaties.
Nee hoor ben je niet je hebt helemaal gelijk
Ik heb ook altijd bultjes en hoe voorzichtig ik het ook doe, ze komen er altijd
Na 't scheren helpt soort honing achtig lotion van de etos heel goed!
Veder gebruik ik zo’n trimmer voor bikini en de rest scheer ik.
Of mag het van mij wel ook weer komen dat een beetje schaamhaar mag bespaard zoveel moeite
jeej want ik lees overal hoe het moet en welke productjes en trimmen dit en bultjes dit maar ik vroeg me gwn af hoe belangrijk het nu is voor het andere geslacht
Hier sluit ik me volledig bij aan.
ik had het gwn met een schaartje bij zdat het er allemaal wat neter uitziet
ik heb geen vriendje en anders zou ik een vriendinnetje krijgen. En als die me niet neemt zoals ik ben, dan niet. ik vind het zo fijner
dus wat buiten bikinibroekje valt haal ik weg maar meestal draag ik zo’n short dus ja…